07-03-2017 10:47
Loguję się do bankowości internetowej. Potem klikam Przejdź do Maklera i wyskakuje:
Nastąpiło wylogowanie z aplikacji
Przejdź do Moje ING
I tak już od godziny nie mogę wejść do Maklera. Rano jeszcze działało. Pliki tymczasowe przeglądarki czyściłem.
07-03-2017 11:09
U mnie ten sam problem! Drugi dzień z kolei serwisy ING nie działają jak należy!
07-03-2017 11:13
Znamy problem, specjaliści pracują nad jego rozwiązaniem. Nie znamy na tę chwilę żadnych terminów.
07-03-2017 13:09
Wygląda na to, że makler via WWW już działa. Natomiast od wczoraj nadal nie działa przejście do maklera z aplikacji Moje ING.
08-03-2017 13:43
Obecnie pracujemy nad przywróceniem poprawnego działania aplikacji mobilnej Maklera.
Moduł Makler działa przez przeglądarkę internetową na komputerze.
@ArekK Doskonale rozumieją tylko nie ma odpowiedniej woli. W ING Business paczek jakoś nie likwidują (tam paczki nawet split payment mają).
19-05-2025Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to.
19-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |