07-03-2017 10:47
Loguję się do bankowości internetowej. Potem klikam Przejdź do Maklera i wyskakuje:
Nastąpiło wylogowanie z aplikacji
Przejdź do Moje ING
I tak już od godziny nie mogę wejść do Maklera. Rano jeszcze działało. Pliki tymczasowe przeglądarki czyściłem.
07-03-2017 11:09
U mnie ten sam problem! Drugi dzień z kolei serwisy ING nie działają jak należy!
07-03-2017 11:13
Znamy problem, specjaliści pracują nad jego rozwiązaniem. Nie znamy na tę chwilę żadnych terminów.
07-03-2017 13:09
Wygląda na to, że makler via WWW już działa. Natomiast od wczoraj nadal nie działa przejście do maklera z aplikacji Moje ING.
08-03-2017 13:43
Obecnie pracujemy nad przywróceniem poprawnego działania aplikacji mobilnej Maklera.
Moduł Makler działa przez przeglądarkę internetową na komputerze.
Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.). Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a
... 07-01-2025Witam, 2 stycznia złożyłem dyspozycje wypłaty drugiej ostatniej transzy kredytu. Wiem że trwa to maksymalnie 10 dni roboczych, ale może macie jakieś doświadczenia że dosłaliście wypłatę szybciej? Ile
... 07-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |