07-03-2017 10:47
Loguję się do bankowości internetowej. Potem klikam Przejdź do Maklera i wyskakuje:
Nastąpiło wylogowanie z aplikacji
Przejdź do Moje ING
I tak już od godziny nie mogę wejść do Maklera. Rano jeszcze działało. Pliki tymczasowe przeglądarki czyściłem.
07-03-2017 11:09
U mnie ten sam problem! Drugi dzień z kolei serwisy ING nie działają jak należy!
07-03-2017 11:13
Znamy problem, specjaliści pracują nad jego rozwiązaniem. Nie znamy na tę chwilę żadnych terminów.
07-03-2017 13:09
Wygląda na to, że makler via WWW już działa. Natomiast od wczoraj nadal nie działa przejście do maklera z aplikacji Moje ING.
08-03-2017 13:43
Obecnie pracujemy nad przywróceniem poprawnego działania aplikacji mobilnej Maklera.
Moduł Makler działa przez przeglądarkę internetową na komputerze.
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
15-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej