Jak inwestować

Odpowiedz

Co jest dzisiaj z tym Maklerem ING?

Loguję się do bankowości internetowej. Potem klikam Przejdź do Maklera i wyskakuje:

Nastąpiło wylogowanie z aplikacji

Przejdź do Moje ING

I tak już od godziny nie mogę wejść do Maklera. Rano jeszcze działało. Pliki tymczasowe przeglądarki czyściłem.

 

AdamB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
03-02-2017
Wiadomość 1 z 5 (19 836 wyświetleń)

Re.: Co jest dzisiaj z tym Maklerem ING?

U mnie ten sam problem! Drugi dzień z kolei serwisy ING nie działają jak należy!

Odpowiedz
0 Lajków
irhabi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
3
07-03-2017
Wiadomość 2 z 5 (19 823 wyświetleń)

Re.: Co jest dzisiaj z tym Maklerem ING?

Znamy problem, specjaliści pracują nad jego rozwiązaniem. Nie znamy na tę chwilę żadnych terminów. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 3 z 5 (19 817 wyświetleń)

Re.: Co jest dzisiaj z tym Maklerem ING?

Wygląda na to, że makler via WWW już działa. Natomiast od wczoraj nadal nie działa przejście do maklera z aplikacji Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
irhabi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
3
07-03-2017
Wiadomość 4 z 5 (19 788 wyświetleń)

Re.: Co jest dzisiaj z tym Maklerem ING?

Obecnie pracujemy nad przywróceniem poprawnego działania aplikacji mobilnej Maklera.
Moduł Makler działa przez przeglądarkę internetową na komputerze.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (19 737 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy