Odpowiedz

Re.: Awaria Maklera

W obecnej sytuacji "przepraszam" ze strony tak zwanego Domu Maklerskiego Banku ING to po prostu kpina z klientów.
Wycofuję wszystkie środki z banku, rachunku maklerskiego, rejestru TFI i ubezpieczenia NN.
Gołym okiem widać, że moje pieniądze NIE są tu bezpieczne.
majki75
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
04-12-2020
Wiadomość 51 z 120 (7 082 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

A co ze złożonymi zleceniami np.  stop limit  czy były zrealizowane w trakcie trwania sesji np.czwartek a jeżeli nie to czy będzie uznana reklamacja ?

Odpowiedz
0 Lajków
adam_n
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-12-2020
Wiadomość 52 z 120 (6 783 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Zlecenia złożone przed awarią trafiły na giełdę i jeśli spełnią się warunki to będą zrealizowane. Np stoplossy, stoplimity, zlecenia z limitami odpowiednio wyższymi lub niższymi.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 53 z 120 (6 709 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

a co jeżeli zrobiłem zapis na IPO PCF1 30.11.2020, zlecenie zostanie wykonane?

Odpowiedz
0 Lajków
Krokx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
6
02-12-2020
Wiadomość 54 z 120 (6 650 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Tak. wszystko złożone przed awarią jest OK

DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 55 z 120 (6 622 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Pierwsza knkretna odpowiedz, ale i tak bardzo lakoniczna. Co to znaczy wszystko jest ok? Co ze stop lossami ze zleceniami oczekujacymi moze troche bardziej sie postaracie 

Odpowiedz
0 Lajków
Gosu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
8
03-12-2020
Wiadomość 56 z 120 (6 586 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Ja się zastanawiam jakim trzeba być porypanym głąbem, żeby planować jakiekolwiek prace nad systemem maklerskim w środku tygodnia?
MarekKlos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
04-12-2020
Wiadomość 57 z 120 (6 133 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Jakiego typu awarię macie?
Odpowiedz
0 Lajków
Tomek12345
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-12-2020
Wiadomość 58 z 120 (6 116 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

czy rozmawiał Pan już ze swoim szefem na temat uwzględniania reklamacji? Czy moje utracone 100 tys będzie zwrócone? Czy szef odpowiedzialny za funkcjonowanie DM ING nie wypłaci sobie bonusu i pokryje szkody klientów? Czy może woli iść za kraty?

Moim zdaniem, KNF w trybie na już powinien odebrać wam licencje na prowadzenie DM, bo to juz nie musze komentowac jaka to kpina jest, tłumaczenia dziecinne ze przepraszacie. to są niedopuszczalne błedy ze strony DM, oznacza to jedno, ING nie moze wykonywać usługi DM niie spelnia wszystkich kryterów.
W sytuacjach awarii powinna być awaryjna linia, system rezerwowy, którego przepiecie zajmie max kilka godzin, a tutaj mamy awarie idącą w dni.
Czas zeby skorumpowane KNF, zrobilo jakiś krok, może na tyle będzie ich stać jak zobaczą niezadowolenie 130 tys klientów. Zamist wziąść kolejny raz w kieszeń to zrobią coś pożytecznego dla społeczeństwa.

Wszyscy poszkodowani składajcie zawiadomienie do KNF i do prokuratury o popełnienie przestępstwa im więcej osób złozy tym większy wymiar sprawy, nie machajcie ręką, bo przez ignorantów mamy właśnie takie sytuacje jak mamy.
mm0001
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
8
04-12-2020
Wiadomość 59 z 120 (6 079 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

zglaszaj do knf i prokuratury, przez stowarzyszenie inwestorow indywidualnych, ja bede tak robil. tez wycofuje srodki

Odpowiedz
0 Lajków
mm0001
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
8
04-12-2020
Wiadomość 60 z 120 (6 071 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy