03-12-2020 14:46
Ja mam zamiar za wszelka cene uzyskac jakakolwiek rekompensate, polubownie lub sadownie, pilka po stronie ING. Zostawienie tego bez konsekwencji musialbym uznac za osobista obelge.
03-12-2020 15:15
Ciekawe czy w regulaminie nie mają na to odpowiednich paragrafów, które informują o braku odpowiedzialność banku w przypadku takich awarii.
03-12-2020 15:19
03-12-2020 15:21
Raczej mogą sobie te paragrafy wsadzić. Nad tym wszystkim czuwa komisja papierów wartościowych i giełd. Nie ma tez co sie nad nimi pastwic kazdy popelnia bledy trzeba tylko teraz za nie zaplacic i przez lata na nowo budowac zaufanie
03-12-2020 15:31
Dokladnie tak. Czekamy na komunikat ws rekompensaty dla Klientow, ktorzy dzisiaj nie mogli korzystac z aplikacji Makler.
03-12-2020 15:35 | Edytowano: 03-12-2020 15:35
Najbardziej ugotowani są klienci którzy przygotowali się na dziś na zapis na IPO akcji PCF. ( ostatni dzień). To jest skandal.
03-12-2020 15:44
Dzień dobry,
abstrahujac od faktu niedostępności, która wiąże się z potencjalnymi stratami ale również skutecznie eliminuje możliwości wygenerowania zysku, chciałbym zwrócić uwagę na komunikacje.
Jako użytkownicy rachunku indywidualnego oraz maklerskiego w Państwa Banku nie wszyscy jesteśmy świadomi o istnieniu tzw. spolecznosci gdzie informuje się o awariach i tym podobnych. Co gorsza, jako ostateczność dopuszczam fakt dowiedzenia się o awarii mojego konta maklerskiego i braku dostępu do środków z wiadomości opublikowanych na portalach branżowych.
Tym samym, może warto przyjrzeć się kwestii komunikacji z użytkownikami i zagwarantować im dostęp do aktualnych informacji nie tylko w momencie zmian w regulaminach, potwierdzen wykonywania przelewów, ale również w momencie braku dostępności do Państwa usług jeśli tylko taka sytuacja bedzie miala miejsce.
Kwestie ciągłości działania w skali roku pozostawiam bez komentarza, ponieważ takie sytuacje zdarzają się nawet najlepszym .
3 mam kciuki za szybkie przywrócenie Maklera na nogi, za poprawę komunikacji z uzytkownikami w przyszłości oraz sprawny mechanizm rozpatrywania reklamacji.
Pozdrawiam,
Ł.
03-12-2020 16:16
Zapomnij - usłyszysz co najwyżej Przepraszamy. Pamiętam że kiedyś ktoś wtopił 20tyś i tylko tyle wywalczył - Przepraszamy
03-12-2020 16:19
03-12-2020 16:34
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |