07-07-2021 14:26
Od wczoraj nie mogłam zadnych operacji wykonac na moim koncie zarówno w bankowosci internetowej stacjonarnej jak i mobilnej. Pisałam na czacie , najpierw kazali mi wszystkie ciasteczka itp usunac itd.. Zrobiłam to . Okzało sie,ze nie pomogło.
Po około godzinie znów weszłam na czat i pani sprawdziła dla mnie co jest nie tak. Okazało się,ze mam zablokowane konto. No ja takie ogromne oczy zrobiłam . Z jakiego powodu? Co się stało? Naprawdę w dobie pandemii ktos blokuje konto , kiedy naprawde żadnego komornika się nie ma ani nic.
Czekam na odpowiedz co to takiego, jaki powód.
Dodam ze pare lat temu ING tez mi zrobiło numer , moje konto było zablokowane przez komornika.. kiedy konto ledwo miałam załozone nawet nie pracowałam ani nic , zadnych długów czy komorników. Zbieżność nazwiska itd .. Oczywiscie komornik i blokada szybko zniknela, ale to juz był pierwszy powazny bład banku ktory pamietam i teraz cos kolejne co po prostu skresla dla mnie ten bank juz i gdyby nie sentyment napewno w nim bym juz nie była.
08-07-2021 15:28
Bardzo chcielibyśmy pomóc, ale tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie. Sprawę wyjaśnisz, jeśli skontaktujesz się na czacie lub do nas zadzwonisz (32 357 00 69). Sprawdzimy to.
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |