07-07-2021 14:26
Od wczoraj nie mogłam zadnych operacji wykonac na moim koncie zarówno w bankowosci internetowej stacjonarnej jak i mobilnej. Pisałam na czacie , najpierw kazali mi wszystkie ciasteczka itp usunac itd.. Zrobiłam to . Okzało sie,ze nie pomogło.
Po około godzinie znów weszłam na czat i pani sprawdziła dla mnie co jest nie tak. Okazało się,ze mam zablokowane konto. No ja takie ogromne oczy zrobiłam . Z jakiego powodu? Co się stało? Naprawdę w dobie pandemii ktos blokuje konto , kiedy naprawde żadnego komornika się nie ma ani nic.
Czekam na odpowiedz co to takiego, jaki powód.
Dodam ze pare lat temu ING tez mi zrobiło numer , moje konto było zablokowane przez komornika.. kiedy konto ledwo miałam załozone nawet nie pracowałam ani nic , zadnych długów czy komorników. Zbieżność nazwiska itd .. Oczywiscie komornik i blokada szybko zniknela, ale to juz był pierwszy powazny bład banku ktory pamietam i teraz cos kolejne co po prostu skresla dla mnie ten bank juz i gdyby nie sentyment napewno w nim bym juz nie była.
08-07-2021 15:28
Bardzo chcielibyśmy pomóc, ale tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie. Sprawę wyjaśnisz, jeśli skontaktujesz się na czacie lub do nas zadzwonisz (32 357 00 69). Sprawdzimy to.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |