07-07-2021 14:26
Od wczoraj nie mogłam zadnych operacji wykonac na moim koncie zarówno w bankowosci internetowej stacjonarnej jak i mobilnej. Pisałam na czacie , najpierw kazali mi wszystkie ciasteczka itp usunac itd.. Zrobiłam to . Okzało sie,ze nie pomogło.
Po około godzinie znów weszłam na czat i pani sprawdziła dla mnie co jest nie tak. Okazało się,ze mam zablokowane konto. No ja takie ogromne oczy zrobiłam . Z jakiego powodu? Co się stało? Naprawdę w dobie pandemii ktos blokuje konto , kiedy naprawde żadnego komornika się nie ma ani nic.
Czekam na odpowiedz co to takiego, jaki powód.
Dodam ze pare lat temu ING tez mi zrobiło numer , moje konto było zablokowane przez komornika.. kiedy konto ledwo miałam załozone nawet nie pracowałam ani nic , zadnych długów czy komorników. Zbieżność nazwiska itd .. Oczywiscie komornik i blokada szybko zniknela, ale to juz był pierwszy powazny bład banku ktory pamietam i teraz cos kolejne co po prostu skresla dla mnie ten bank juz i gdyby nie sentyment napewno w nim bym juz nie była.
08-07-2021 15:28
Bardzo chcielibyśmy pomóc, ale tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie. Sprawę wyjaśnisz, jeśli skontaktujesz się na czacie lub do nas zadzwonisz (32 357 00 69). Sprawdzimy to.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |