07-07-2021 14:26
Od wczoraj nie mogłam zadnych operacji wykonac na moim koncie zarówno w bankowosci internetowej stacjonarnej jak i mobilnej. Pisałam na czacie , najpierw kazali mi wszystkie ciasteczka itp usunac itd.. Zrobiłam to . Okzało sie,ze nie pomogło.
Po około godzinie znów weszłam na czat i pani sprawdziła dla mnie co jest nie tak. Okazało się,ze mam zablokowane konto. No ja takie ogromne oczy zrobiłam . Z jakiego powodu? Co się stało? Naprawdę w dobie pandemii ktos blokuje konto , kiedy naprawde żadnego komornika się nie ma ani nic.
Czekam na odpowiedz co to takiego, jaki powód.
Dodam ze pare lat temu ING tez mi zrobiło numer , moje konto było zablokowane przez komornika.. kiedy konto ledwo miałam załozone nawet nie pracowałam ani nic , zadnych długów czy komorników. Zbieżność nazwiska itd .. Oczywiscie komornik i blokada szybko zniknela, ale to juz był pierwszy powazny bład banku ktory pamietam i teraz cos kolejne co po prostu skresla dla mnie ten bank juz i gdyby nie sentyment napewno w nim bym juz nie była.
08-07-2021 15:28
Bardzo chcielibyśmy pomóc, ale tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie. Sprawę wyjaśnisz, jeśli skontaktujesz się na czacie lub do nas zadzwonisz (32 357 00 69). Sprawdzimy to.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |