21-12-2020 09:16
nie mogę się zalogować do bankowości, cały czas stronka "muli" i kręci i nie wpuszcza wywalając błąd
ostatnio biuro maklerskie, teraz całość ?
21-12-2020 09:20
Nie działa, ani makler ani bankowość, złożyłem kilka minut po godz. 9:00 zlecenia sprzedaży akcji i nawet nie wiem co się dzieje...
21-12-2020 09:21
Mam dokładnie tak samo. Strona nie idzie na żadnej przeglądarce (Chrome, MS Edge, FireFox). Co gorsze aplikacja też nie działa i nie można się zalgować - słowem brak dostępu do środków :-(
21-12-2020 09:21
Niestety , mam tak samo , możliwe że jakaś przerwa/ usterka techniczna jest
21-12-2020 09:24
też już sprawdziłem na downdetector, że to nie tylko u mnie problem
nie mają ostatnio dobrej passy, 3 dni nie można było się zalogować do biura maklerskiego, teraz właściwie też nie można
znowu odłączony od koryta
czas zmienić instytucję
21-12-2020 09:27
Ten sam problem, nie można się połączyć z maklerem.
21-12-2020 09:30
do banku już wpuściło
21-12-2020 09:33
To skandal!! Sesja zaczyna się o 9:00 nie 9:30!!!
I co, znów nic się nie stało? :/
21-12-2020 10:59
do banku wpuściło, ale do maklera już nie.
22-12-2020 11:03
Rzeczywiście, wczoraj mieliśmy chwilowe kłopoty związane z logowaniem się do bankowości. Przepraszamy za nie.
I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Dzień dobry,
Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier
... 16-07-2025Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |