Odpowiedz

problem z profilem zaufanym

Próbowałem podpisać profilem zaufanym, tak jak wielokrotnie juz przez ING robiłem, dziś za każdym razem zgłaszało mi, że nie mam profilu zaufanego, mimo, że mam i że działał. Wie ktoś o co chodzi?

taki komunikat widzę:

 

Nie masz założonego profilu zaufanego w ING

 
Odpowiedz
0 Lajków
adanjan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-12-2020
Wiadomość 1 z 6 (4 136 wyświetleń)

Re: problem z profilem zaufanym

Profil Zaufany powinien już działać. Spróbuj jeszcze raz. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia Emotikon: Smutny 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (4 069 wyświetleń)

Re: problem z profilem zaufanym

Dzień dobry,

Pojawia się ten sam problem u Użytkownika powyżej. Nie mogę zalogować się do profilu zaufanego za pomocą banku - cały czas wyrzuca mi komunikat, że nie mam założonego profilu zaufanego w ING. Jest to o tyle dziwne, że po pierwsze - właśnie przez Bank profil był zakładany, a po drugie - jak do tej pory nigdy nie było z tym problemu.

Gdzie szukać rozwiązania?
Odpowiedz
0 Lajków
Bebe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
22-02-2021
Wiadomość 3 z 6 (3 717 wyświetleń)

Re: problem z profilem zaufanym

Profil zaufany ważny jest przez 3 lata od założenia. Być może ten termin już minął? Załóż nowy profil zaufany i będziesz mógł ponownie potwierdzać swoją tożsamość przez nasz profil. 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
334
68
18-01-2021
Wiadomość 4 z 6 (3 672 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

Mam problem z zalogowaniem się na konto pacjenta poprzez profil zaufany, komunikat podaje, że nie mam założonego profilu, jednak wczoraj z niego korzystałem, proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
ArturB
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-05-2021
Wiadomość 5 z 6 (2 898 wyświetleń)

Re: Re.: problem z profilem zaufanym

Rzeczywiście, występują kłopoty związane z logowaniem się przez Profil Zaufany Emotikon: Smutny Już pracujemy nad tym, żeby to naprawić. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
171
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (2 860 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Emotikon: Szczęśliwy

Zgadzam się. "Dam sobie włosy uciąć", że kojarzę info "planujemy taką możliwość [skracania kredytu przez mobile/www]" już w 2018.

Jestem w stanie uwierzyć, że ta funkcjonalność jest droga w implementac

...

05-02-2023

test 

 

05-02-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Także optuję za "trzecim wariantem" sam tak robię, ale to nie zmienia faktu iż Bank ING leci w kulki z możliwością skrócenia okresy kredytowania w aplikacji (czy przez www).

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy