Odpowiedz

potwierdzenia sms

Witam,

 

Ostatnio kilka razy w potwierdzeniu dostałem nr konta z którego robię przelew zamiast tego na który ten przelew robię. 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (14 179 wyświetleń)

Re.: potwierdzenia sms

[ Edytowane ]

Taka sytuacja może mieć miejsce przy przelewach pay by link (przelewy bezpośrednie np. z allegro). Przy tych przelewach nie ma jakiejkolwiek możliwości ingerencji w uzupełnione dane, dlatego podawany jest numer rachunku obciążanego oraz kwota.

Odpowiedz
0 Lajków
DietmarW
Były moderator
Były moderator icon
29
10
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (14 149 wyświetleń)

Re.: potwierdzenia sms

Dzisiaj to samo zwróciło moją uwagę. Robiłem przelew przez Przelewy24 i niezależnie od typu przelewu spodziewałbym się jednak numeru rachunku, NA który wpłacam pieniądze, tak jak w każdym innym przypadku potwierdzania przelewu. To czy jest realna szansa na jego podmianę czy nie, nie ma dla mnie znaczenia. Takie odstępstwa od reguł jak ten przypadek, wzbudzają niepotrzebną obawę, że coś jest jednak nie tak jak powinno. Proszę wziąć to pod uwagę.

Pozdrawiam

tlip
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
16-12-2017
Wiadomość 3 z 4 (9 699 wyświetleń)

Re: Re.: potwierdzenia sms

Przekazałam Twoją uwagę do osób zajmujących się naszą bankowością.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (9 648 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy