Odpowiedz

pełnomocnictwo do rachunku

cześć Emotikon: Szczęśliwy

nie wiecie może kiedy pełnomocnictwa zostaną w pełni udostępnione w bankowości internetowej?

Odpowiedz
0 Lajków
maciu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
16-11-2015
Wiadomość 1 z 16 (65 690 wyświetleń)

Re.: pełnomocnictwo do rachunku

Pracujemy nad tym. Poinormujemy, jak będą dostępne.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
790
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 16 (65 614 wyświetleń)

Re.: pełnomocnictwo do rachunku

Pełnomocnictwa są już dostępne w Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
790
172
04-09-2015
Wiadomość 3 z 16 (65 305 wyświetleń)

Re.: pełnomocnictwo do rachunku

Witam,

 

a może ktoś podpowiedzieć jak zrobić pełnomocnictwo do konta firmowego w starej wersji systemu? Bo do konta osobistego w nowej wersji się udało, a do firmowego w starej wersji niestety nie możemy znaleźć...

Odpowiedz
0 Lajków
alekow
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-10-2016
Wiadomość 4 z 16 (64 660 wyświetleń)

Re.: pełnomocnictwo do rachunku

Pełnomocnictwo do konta firmowego możesz ustanowić w oddziale banku. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 5 z 16 (64 639 wyświetleń)

Re.: pełnomocnictwo do rachunku

Ja mam pełnomocnictwo do konta firmowego i sprawa jest taka, że mam osobny login do konta osobistego a osobny login do konta firmowego. Nie jest możliwe podglądanie kont osobistych i firmowych z jednego loginu. Czy w 'Moje ING' dalej tak będzie ? Czy będzie możliwe przełączanie kontekstów klienta czy też dalej będę musiał używać dwóch loginów ?
Odpowiedz
0 Lajków
__arti
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
5
15-09-2016
Wiadomość 6 z 16 (64 229 wyświetleń)

Re.: pełnomocnictwo do rachunku

Jeżeli korzystasz z dwóch loginów to nie będzie możliwości przełączania między nimi. Na każdy login trzeba logować się osobno.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
790
172
04-09-2015
Wiadomość 7 z 16 (64 106 wyświetleń)

Re.: pełnomocnictwo do rachunku

Witam,

 

bardzo proszę o informację, w której zakładce mogę ustanowić pełnomocnitwo do konta indywidualnego DIRECT ? 

Odpowiedz
0 Lajków
marleg3799
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
07-12-2016
Wiadomość 8 z 16 (63 593 wyświetleń)

Re.: pełnomocnictwo do rachunku

Jeżeli masz konta firmowe i indywidualne, to wybierz w lewym górnym rogu Osobiste. Następnie wejdź w zakładkę Moje finanse -> wybierz konto Direct -> po prawej stronie Pełnomocnicy -> Dodaj pełnomocnika.

W usłudze internetowej dopiszesz jako pełnomocnika osobę, która już jest naszym klientem i ma u nas aktualne dane.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
649
122
04-09-2015
Wiadomość 9 z 16 (63 541 wyświetleń)

Re.: pełnomocnictwo do rachunku

Witam, sory za odkop, ale mogę ustawić na konto direct, oszczednosciowe i walutowe tą samą osobe i bedzie ona uprawniona do wypłacania moich pieniedzy z tych trzech kont ? Chodzi mi o wypadek mojej śmierci, żeby brat miał do tego pełne prawo.
Dziękuje z góry.
Odpowiedz
0 Lajków
WacoMeister
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-02-2018
Wiadomość 10 z 16 (50 532 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Hej, dzięki za odpowiedzi. Mój wniosek złożony był niedawno, bo 28 listopada. Wczoraj dostałam decyzję POZYTYWNĄ! Także super. Co do poprzedniego banku właśnie niestety nie powiedzieli skąd jest negat...

10-12-2024
Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Pragnę zamknąć konto ING internetowo logując się normalnie swoimi danymi. Kartę mam już zamkniętą, natomiast konta nie mogę ciągle zamknąć ponieważ po kliknięciu "Zamknij konto" od 2 tygodni mam komun

...

10-12-2024
Re.: Aplikacja a wirtualka Androida

To nie jest odpowiedź na pytanie.

10-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy