Odpowiedz

Problem z przelewem

Witam, w dniu dzisiejszym dokonałam zakupu przez internet o sumie większej niż mój limit karty. Po otrzymaniu powiadomienia o nieudanym przelewie natychmiast zwiększyłam limit, tak aby kwota, którą powinnam zapłacić, zmieściła się w tym limicie. Z mojego konta pobrano jedną kwotę, a nad nią napisano ,,blokada''. Po krótkim czasie pobrano kolejną kwotę i sytuacją się powtórzyła. Także jest napis ,,blokada''. Dodam, że żadna z tych kwot nie jest równa kwocie mojego zamówienia. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
sonias
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
20-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (474 wyświetleń)

Re.: Problem z przelewem

Już nieaktualne.
Odpowiedz
0 Lajków
sonias
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
20-10-2020
Wiadomość 2 z 2 (448 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat

Dostaliśmy nowe informacje w sprawie zgłoszenia. Sprawdź proszę Wiadomości w Moim ING. 

 

25-01-2021
Re: Alerty BIK

Ale po wejściu do BIK, po wykupieniu Alertów, można sobie takie zastrzeżenie włączyć. Problemem jest brak chęci przystąpienia instytucji finansowych do tego systemu. Nie chodzi więc o nową usługę ze s

...

25-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy