Odpowiedz

NIE DZIAŁA MAKLER

Nie działa makler- po zalogowaniu do konta mieli i nie przechodzi do aplikacji.

Czy ktoś ma podobną sytuacje, czy wiadomo kiedy będzie działać poprawnie?

ap
ap
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
20-10-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 745 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA MAKLER

Mieli i mieli, a informacji o usterce jak zwykle brak.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (3 728 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA MAKLER

U mnie też nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
tomash_k
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-10-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 728 wyświetleń)

Re: NIE DZIAŁA MAKLER

Proszę, spróbujcie zalogować się do Maklera raz jeszcze. Mieliśmy przejściowe trudności z ładowaniem danych, ale już wszystko powinno działać. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 701 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy