Odpowiedz

Zmiana nr telef

Witam, ukradziono mi telefon wraz z kartą. Nie jestem w stanie zrobić żadnej transakcji, ponieważ kod autoryzacyjny przychodzi mi na stary nr, którego nie mam. Muszę zmienić nr telefonu, więc muszę dostać poczta kod aktywacyjny. Jak mam to zrobić i poprosić o kod, gdzie się zalogować. Nie jestem w stanie pójść do banku, ponieważ przebywam za granicą i nie mogę zjechać do Polski. Proszę o pomoc lub radę co zrobić. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
lucrad5695
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 639 wyświetleń)

Re: Zmiana nr telef

Kopertę możesz zamówić po wejściu na stronę: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy następnie „Nadaj nowe hasło”. Na ostatnim kroku będzie odpowiedni odnośnik do zamówienia koperty. Od momentu zamówienia koperty do ponownego aktywowania usługi Twój dostęp do konta będzie zablokowany. W procesie aktywacji możesz podać nowy numer telefonu do autoryzacji. Może to być numer telefonu również zagranicznego operatora. Kopertę z kodem wyślemy na aktualny adres do korespondencji. Jeśli ten adres masz nieaktualny, to zmienimy go dla Ciebie na infolinii pod numerem +48 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7. W kraju koperta dochodzi do 14 dni kalendarzowych, czas dostarczenia koperty za granicę jest podobny. Po otrzymaniu koperty na infolinii aktywujesz kod.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 598 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy