07-10-2020 19:48
08-10-2020 20:05
Kopertę możesz zamówić po wejściu na stronę: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy następnie „Nadaj nowe hasło”. Na ostatnim kroku będzie odpowiedni odnośnik do zamówienia koperty. Od momentu zamówienia koperty do ponownego aktywowania usługi Twój dostęp do konta będzie zablokowany. W procesie aktywacji możesz podać nowy numer telefonu do autoryzacji. Może to być numer telefonu również zagranicznego operatora. Kopertę z kodem wyślemy na aktualny adres do korespondencji. Jeśli ten adres masz nieaktualny, to zmienimy go dla Ciebie na infolinii pod numerem +48 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7. W kraju koperta dochodzi do 14 dni kalendarzowych, czas dostarczenia koperty za granicę jest podobny. Po otrzymaniu koperty na infolinii aktywujesz kod.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |