Odpowiedz

Zmiana nr telef

Witam, ukradziono mi telefon wraz z kartą. Nie jestem w stanie zrobić żadnej transakcji, ponieważ kod autoryzacyjny przychodzi mi na stary nr, którego nie mam. Muszę zmienić nr telefonu, więc muszę dostać poczta kod aktywacyjny. Jak mam to zrobić i poprosić o kod, gdzie się zalogować. Nie jestem w stanie pójść do banku, ponieważ przebywam za granicą i nie mogę zjechać do Polski. Proszę o pomoc lub radę co zrobić. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
lucrad5695
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 231 wyświetleń)

Re: Zmiana nr telef

Kopertę możesz zamówić po wejściu na stronę: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy następnie „Nadaj nowe hasło”. Na ostatnim kroku będzie odpowiedni odnośnik do zamówienia koperty. Od momentu zamówienia koperty do ponownego aktywowania usługi Twój dostęp do konta będzie zablokowany. W procesie aktywacji możesz podać nowy numer telefonu do autoryzacji. Może to być numer telefonu również zagranicznego operatora. Kopertę z kodem wyślemy na aktualny adres do korespondencji. Jeśli ten adres masz nieaktualny, to zmienimy go dla Ciebie na infolinii pod numerem +48 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7. W kraju koperta dochodzi do 14 dni kalendarzowych, czas dostarczenia koperty za granicę jest podobny. Po otrzymaniu koperty na infolinii aktywujesz kod.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
260
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (3 190 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wydłużenie okresu budowlanego

Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej

...

14-11-2025
Oferta pożyczki

Dzień dobry. Bank przygotował dla mnie ofertę pożyczki. Niestety gdy złożyłam wniosek od razu jest odmowa, że nie spełniam warunków. Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi?

14-11-2025
Re: Robot inwestycyjny

Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING w dni robocze od 8:00 - 18:00. Specjaliści od inwestycji wyjaśnią to.

14-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy