20-10-2020 12:31
Witam, w dniu dzisiejszym dokonałam zakupu przez internet o sumie większej niż mój limit karty. Po otrzymaniu powiadomienia o nieudanym przelewie natychmiast zwiększyłam limit, tak aby kwota, którą powinnam zapłacić, zmieściła się w tym limicie. Z mojego konta pobrano jedną kwotę, a nad nią napisano ,,blokada''. Po krótkim czasie pobrano kolejną kwotę i sytuacją się powtórzyła. Także jest napis ,,blokada''. Dodam, że żadna z tych kwot nie jest równa kwocie mojego zamówienia. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?
20-10-2020 17:47
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |