Odpowiedz

Problem z przelewem

Witam, w dniu dzisiejszym dokonałam zakupu przez internet o sumie większej niż mój limit karty. Po otrzymaniu powiadomienia o nieudanym przelewie natychmiast zwiększyłam limit, tak aby kwota, którą powinnam zapłacić, zmieściła się w tym limicie. Z mojego konta pobrano jedną kwotę, a nad nią napisano ,,blokada''. Po krótkim czasie pobrano kolejną kwotę i sytuacją się powtórzyła. Także jest napis ,,blokada''. Dodam, że żadna z tych kwot nie jest równa kwocie mojego zamówienia. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
sonias
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
20-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (349 wyświetleń)

Re.: Problem z przelewem

Już nieaktualne.
Odpowiedz
0 Lajków
sonias
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
20-10-2020
Wiadomość 2 z 2 (323 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Stałe zlecenia - edycja kwoty pojedynczego przelewu

Aktualnie nie ma takiej możliwości i nie mamy informacji, żeby coś miało się w tym temacie zmienić. 

Możesz jednak edytować całe zlecenie stałe. Zrobisz to w Moim ING: 

  • przejdź do sekcji "Zaplanow
...

02-12-2020
Re: ING żąda bez jakiegokolwiek powodu oświadczeń o źródłach pochodzenia majątku i środków pienię...

@m356 primo "via Niderlandy" to "przez Niderlandy" czyli dawną Holandię, która teraz ma nową nazwę... a secundo co do straszenia mnie odpowiedzialnością za "pomówienie", to dopisz do tego może bankier

...

02-12-2020
Re: Produkty w IKZE

Aktualnie nie mamy informacji o zmianach w ofercie. Zachęcamy do śledzenia aktualności na naszej stronie.

Jeśli jesteś zainteresowany możliwością uzyskania wyższych zysków mamy również inne rozwiązan

...

02-12-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy