31-03-2016 08:32
31-03-2016 08:43
Po pierwsze po co zmieniać ? Po drugie , jeżeli zmieniać to na lepsze ! Po trzecie , ilu klientów rzuciło się do korzystania z nowego systemu ? Czy naprawdę trudno wyciągnąć wnioski przeczytawszy 25 stron tego wątku ? Dodam , że i tak większość [jakieś 97% tu nie zagląda }
I po czwarte , w końcu to bank będzie spijał ,,śmietankę" po swoich ulepszeniach i nic mi do tego . Ja najwyżej mogę zagłosować nogami .
31-03-2016 08:50
Nie jestem przeciw wprowadzaniu zmian etapami, ale jestem przeciw wprowadzaniu czegoś, co jest gorsze niż stare. Zwazywszy, że nowy system jest wybrakowany - nie uświadczysz w nim możliwosci wyłączenia finansometru czy możliwości zarzadzania powiadomieniami SMS. Póki można zostaję na starym systemie, bo jest wygodniejszy.
31-03-2016 08:57
PS Zróbcie ankietę na pierwszej stronie ing banku , a klienci na pewno dadzą wam do zrozumienia co myślą o nowym systemie i czy rzeczywiście on jest taki jak WAM SIĘ WYDAJE .
31-03-2016 08:57
31-03-2016 09:12
A dla mnie strona banku to narzędzie . Nie mam czasu na rozkminianie gdzie co jest , a może jeszcze nie ma trzeba napisać na forum . Łaskawie jakiś koleś z banku napisze że właśnie nad tym pracują ... Wszystko ma być intuicyjne i pod ręką ! Proszę więc napisz w czym konkretnie jest lepszy naowy system ? Jakie ma udogodnienia w stosunku do starego ? Jakie ma funkcjonalności których nie miał stary ? Po prostu - W czym jest lepszy ? Możesz napisać ? Czy jesteś np pracownikiem firmy zewnętrznej , zalogowanym aby klepać posty nt wyższości nowego systemu ???
31-03-2016 09:22
31-03-2016 09:28
No i właśnie to jest problem - dla Ciebie to jest postęp a dla mnie (i jak widać wielu innych) to uwstecznianie.
Uwagi zgłaszam co chwilę, w ilościach ogromnych, ale najczęściej alboe "pomyślimy" albo "olejemy"... chociażby na samym początku brakowało przelewów wzorcowych (a raczej - były na końcu historii, czyli idiotyzm)... w końcu wprowadzili - radość... po czym okazało się, że w sumie nie wprowadzili, ale usunęli, bo zamiast wzorców mamy tylko zapisanych kontrachentów bez tytułu przelewu, więc tak jakby nie do końca to... no ale jest tak cudownie współcześnie, strona się dostosowuje do rozmiarów ekranu, bla, bla, bla... i jest tak gigantyczna, że faktycznie człowiek czuje się jak w przedszkolu.
To ma być narzędzie! Jak chcę sobie pooglądać mrugające i skaczące grafiki to wchodzę na inne strony (oh, nie wchodzę bo mnie to irytuje...).
Strona jest wolna i MULI! Animacje wprowadza się jedynie po to, żeby ukryć ten fakt (zmienia się percepcja, 'coś się dzieje')...
31-03-2016 09:55
31-03-2016 12:11
Więc jeszcze raz zapytam , ilu klientów przeszło i korzysta z nowego systemu ? Proszę określić procentowo . Skoro jest lepszy , to tylko niedobitki powinny pozostać przy starym . Dla mnie to nieporozumienie . Ale jeżeli bank wywalił kasę to teraz wciska towar na siłę ... Przypominam jednak że jest to między innymi moja kasa , a nie banku . A co do badań to zróbcie je ponownie i spytajcie o zadowolenie klientów korzystających z nowego ingonline. Może to być jak już pisałem ankieta na stronie startowej ing..
ps nie lubię jak ktoś mi wciska że białe to białe a czarne to czarne ))
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |