Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@atmt Planujemy wprowadzenie personalizacji ekranu głównego przed zalogowaniem do Mojego ING Mobile w okolicach połowy tego roku. Obecnie nie planujemy personalizacji Mojego ING po zalogowaniu. Dziekujemy za Twoją propozycję. Przekazaliśmy ją do osób tworzących Moje ING.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 821 z 1 332 (6 887 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@amari Dotychczas pojawiały się sytuacje, w których klienci korzystający z telefonów marki Huawei nie otrzymywali systematycznie powiadomień typu push po wykonanych transakcjach. Okazało się, że jest to powiązane z polityką zarządzania energią tej marki. W skrócie jeżeli aplikacja nie jest aktywna nie pobiera transmisji danych, stąd też w tej sytuacji klienci nie otrzymywali powiadomień push w odpowiednim czasie. W tych przypadkach wystarczyło zmienić ustawienia w swoim telefonie dla naszej aplikacji. Jeżeli ta sytuacja nie dotyczy Twojej osoby to proszę napisz do nas wiadomość przez bankowość elektroniczną podając parametry swojego telefonu. Srawdzimy to. Moje ING jest ciągle rozwijane i udoskonalane. Osoby zajmujące się jego rozwojem na bieżąco analizują Wasze wpisy i biorą pod uwagę podczas planowania kolejnych usprawnień.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 822 z 1 332 (6 869 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

ŁukaszW pisze:

@atmt Planujemy wprowadzenie personalizacji ekranu głównego przed zalogowaniem do Mojego ING Mobile w okolicach połowy tego roku. Obecnie nie planujemy personalizacji Mojego ING po zalogowaniu. Dziekujemy za Twoją propozycję. Przekazaliśmy ją do osób tworzących Moje ING.



Szkoda, bo akurat Moje ING i Moje ING Mobile aż się proszę o peronalizację po zalogowaniu. Przed zalogowaniem - nie wypowiadam się bo nie korzystam.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 823 z 1 332 (6 863 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


amari pisze:

@@atmt

 Ja nawet tak dużo jak Ty nie klikałem - po prostu po prawej stronie na głównym view mam na pasku link Historia, tu gdzie są wyswietlane ostatnie transakcje. Chyba tego Ci potrzeba Emotikon: Szczęśliwy? Co do reszty to dokładnie o tym piszę - nie wiadomo po co ing "odkrywa" nową drogę do tego co od lat ustandaryzowane i ergonomiczne i przeładował wszystko co możliwe zbyt dużą iloscia tekstów, malunków, ramek i kroków danego procesu. Dobry system to taki w którym nowy użytkownik od pierwszego logowania wszystko znajduje a proste operacje są MAKSMALNIE ułatwione (vide PRZELEW WŁASNY!!!! - potwierdzania, komunikaty, gigantyczne ikony dla tak prostej operacji).

 


Akurat historia z ekranu głównego jest mi niepotrzebna bo jakoś wymieszanie rachunków na jednej liście do mnie nie przemawia. A rzeczywiście - przydałaby się możliwość ręcznego wprowadzania daty, ale to już nie te czasy. Teraz niestety nastały czasy 'klikaczy'.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 824 z 1 332 (6 856 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W kwestii "Historii" pośpieszyłem się niestety wcześniej z wpisem. Może na "balonach" nie widać wszystkich rachunków (personalizacja), ale historia w dalszym ciągu "miesza" informacje z różnych rachunków. Tutaj przydałaby się możliwość wskazania rachunku głównego i opcjonalnie "pokaż także z" wskaznaie innych (np. pełnomocnitwo).

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 825 z 1 332 (6 745 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

a żeby naładować telefon muszę przejść na stary system
Odpowiedz
0 Lajków
hanna56
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
05-02-2017
Wiadomość 826 z 1 332 (6 703 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@hanna56 to dziwne, bo funkcja działa w Moje ING. Wykonaj transakcję, jak przelew i z listy, po wybraniu rachunku wskazujesz opcję "doładaowanie telefonu". 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 827 z 1 332 (6 679 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

to musieli to niedawno wprowadzić bo nawet pisałam o tym do ING i przyznali mi racje że trzeba przejśc do starej wersji

Odpowiedz
0 Lajków
hanna56
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
05-02-2017
Wiadomość 828 z 1 332 (6 636 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@hanna56 Funkcje dostępne w nowej i poprzedniej wersji bankowości internetowej publikujemy na naszej stronie.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 829 z 1 332 (6 580 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Witam

Parę lat temu byłem w nBank'u. Zaczęli kombinować z bankowością internetowa. Stracili mnie jako klienta.

Teraz ING próbuje zrobić to samo. Skutek będzie ten sam.

Dlaczego tak zrobię ? - Bankowośc internetowa (szczególnie dla firm) to ne facebook !!!.

Obsługa strony musi być przejrzysta i intuicyjna. Wszelkie upiększenia są zbędne i tylko powodują zamieszanie.

Rozumiem wymogi smartfonów i tabletów, ale to w dalszym ciągu jest NARZĘDZIE a nie zabawka. Dla smart można stworzyć stronę dedykowaną.

"geniuszom" od radosnej twórzości nowej strony proponuję poważną rozmowę z księgowymi w firmach. Dowiedzą się jak to powinno wyglądać.

Dotyczhczasowa strona dobrze spełnia wymagania jako NARZĘDZIE.

 

rozdzielenie typów kont (prywatne-firmowe-walutowe) TOTALNA TRAGEDIA

interface BAŁAGAN

wykonać SZYBKO przelew zdefiniowany - PORAŻKA

zarządzanie zdefiniowanymi klientami DROGA PRZEZ MĘKĘ

nie chce mi się więcej opisywać (gadać) - jest tego więcej

Może to i ładne (rzecz gustu) ale kompletnie nie funkcjonalne.

 

P.S. Odpowiedzi servisu typu kliknij-wybierz-wpisz w pole-kliknij, przy wykonywaniu podstawowych czynności to oznaka bałaganu w obsłudze strony.

 

 

wojwoy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
4
08-02-2017
Wiadomość 830 z 1 332 (6 477 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy