01-02-2017 11:22
@atmt Planujemy wprowadzenie personalizacji ekranu głównego przed zalogowaniem do Mojego ING Mobile w okolicach połowy tego roku. Obecnie nie planujemy personalizacji Mojego ING po zalogowaniu. Dziekujemy za Twoją propozycję. Przekazaliśmy ją do osób tworzących Moje ING.
01-02-2017 12:39
@amari Dotychczas pojawiały się sytuacje, w których klienci korzystający z telefonów marki Huawei nie otrzymywali systematycznie powiadomień typu push po wykonanych transakcjach. Okazało się, że jest to powiązane z polityką zarządzania energią tej marki. W skrócie jeżeli aplikacja nie jest aktywna nie pobiera transmisji danych, stąd też w tej sytuacji klienci nie otrzymywali powiadomień push w odpowiednim czasie. W tych przypadkach wystarczyło zmienić ustawienia w swoim telefonie dla naszej aplikacji. Jeżeli ta sytuacja nie dotyczy Twojej osoby to proszę napisz do nas wiadomość przez bankowość elektroniczną podając parametry swojego telefonu. Srawdzimy to. Moje ING jest ciągle rozwijane i udoskonalane. Osoby zajmujące się jego rozwojem na bieżąco analizują Wasze wpisy i biorą pod uwagę podczas planowania kolejnych usprawnień.
01-02-2017 12:59 | Edytowano: 01-02-2017 12:59
ŁukaszW pisze:@atmt Planujemy wprowadzenie personalizacji ekranu głównego przed zalogowaniem do Mojego ING Mobile w okolicach połowy tego roku. Obecnie nie planujemy personalizacji Mojego ING po zalogowaniu. Dziekujemy za Twoją propozycję. Przekazaliśmy ją do osób tworzących Moje ING.
Szkoda, bo akurat Moje ING i Moje ING Mobile aż się proszę o peronalizację po zalogowaniu. Przed zalogowaniem - nie wypowiadam się bo nie korzystam.
01-02-2017 13:11
amari pisze:@@atmt
Ja nawet tak dużo jak Ty nie klikałem - po prostu po prawej stronie na głównym view mam na pasku link Historia, tu gdzie są wyswietlane ostatnie transakcje. Chyba tego Ci potrzeba ? Co do reszty to dokładnie o tym piszę - nie wiadomo po co ing "odkrywa" nową drogę do tego co od lat ustandaryzowane i ergonomiczne i przeładował wszystko co możliwe zbyt dużą iloscia tekstów, malunków, ramek i kroków danego procesu. Dobry system to taki w którym nowy użytkownik od pierwszego logowania wszystko znajduje a proste operacje są MAKSMALNIE ułatwione (vide PRZELEW WŁASNY!!!! - potwierdzania, komunikaty, gigantyczne ikony dla tak prostej operacji).
Akurat historia z ekranu głównego jest mi niepotrzebna bo jakoś wymieszanie rachunków na jednej liście do mnie nie przemawia. A rzeczywiście - przydałaby się możliwość ręcznego wprowadzania daty, ale to już nie te czasy. Teraz niestety nastały czasy 'klikaczy'.
05-02-2017 07:21
W kwestii "Historii" pośpieszyłem się niestety wcześniej z wpisem. Może na "balonach" nie widać wszystkich rachunków (personalizacja), ale historia w dalszym ciągu "miesza" informacje z różnych rachunków. Tutaj przydałaby się możliwość wskazania rachunku głównego i opcjonalnie "pokaż także z" wskaznaie innych (np. pełnomocnitwo).
05-02-2017 23:07
06-02-2017 04:06
@hanna56 to dziwne, bo funkcja działa w Moje ING. Wykonaj transakcję, jak przelew i z listy, po wybraniu rachunku wskazujesz opcję "doładaowanie telefonu".
06-02-2017 12:07
to musieli to niedawno wprowadzić bo nawet pisałam o tym do ING i przyznali mi racje że trzeba przejśc do starej wersji
06-02-2017 18:21
@hanna56 Funkcje dostępne w nowej i poprzedniej wersji bankowości internetowej publikujemy na naszej stronie.
08-02-2017 09:22
Witam
Parę lat temu byłem w nBank'u. Zaczęli kombinować z bankowością internetowa. Stracili mnie jako klienta.
Teraz ING próbuje zrobić to samo. Skutek będzie ten sam.
Dlaczego tak zrobię ? - Bankowośc internetowa (szczególnie dla firm) to ne facebook !!!.
Obsługa strony musi być przejrzysta i intuicyjna. Wszelkie upiększenia są zbędne i tylko powodują zamieszanie.
Rozumiem wymogi smartfonów i tabletów, ale to w dalszym ciągu jest NARZĘDZIE a nie zabawka. Dla smart można stworzyć stronę dedykowaną.
"geniuszom" od radosnej twórzości nowej strony proponuję poważną rozmowę z księgowymi w firmach. Dowiedzą się jak to powinno wyglądać.
Dotyczhczasowa strona dobrze spełnia wymagania jako NARZĘDZIE.
rozdzielenie typów kont (prywatne-firmowe-walutowe) TOTALNA TRAGEDIA
interface BAŁAGAN
wykonać SZYBKO przelew zdefiniowany - PORAŻKA
zarządzanie zdefiniowanymi klientami DROGA PRZEZ MĘKĘ
nie chce mi się więcej opisywać (gadać) - jest tego więcej
Może to i ładne (rzecz gustu) ale kompletnie nie funkcjonalne.
P.S. Odpowiedzi servisu typu kliknij-wybierz-wpisz w pole-kliknij, przy wykonywaniu podstawowych czynności to oznaka bałaganu w obsłudze strony.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |