22-12-2016 13:25
Zachęciliśmy do kontaktu telefonicznego, aby sprawdzić czy wiadomość którą do nas wysłałeś trafiła do nas i co się z nią dalej dzieje.
Przez forum nie mamy jak się do tego odnieść.
06-01-2017 14:15
wiele razy nadal korzystam ze starego systemu bankowości internetowej, nadal to robię, bo tak mi wygodnie, do tego jestem przyzwyczajony.
Czuję się pewny podczas wykonywania przelewów, a to jest podstawa
16-01-2017 15:02
Czy można otrzymac informację jak długo jescze będzie dostępny stary, dobry ING bankonline?
Klienci chcieliby wiedzieć z wyprzedzeniem, kiedy zostaną pozbawieni internetowego dostępu do usług bankowych ING. Promowane intensywnie moje ING się do tego celu nie nadaje. Żadna z podstawowych zmian dyskutowanych w tym długaśnym wątku nie została uwzględniona.
17-01-2017 10:17
Już pytałem kiedyś, odpisano, że w pierwszym kwartale 2017 stara wersja będzie jeszcze aktywna. Nie przesadzałbym, że z nowej nie da się korzystać, konto się sprawdzi, przelew zrobi, a to, że w trochę nielogiczny i zagmatwany sposób to już inna sprawa. Ciekawa rzecz - wczoraj na stronie ING przeczytałem, że ponad 90% klientów poleciłoby swoim bliskim aplikację "ING Bank Mobile". Chodzi o Moje ING Mobile czy stary ING Mobile dla przedsiębiorców? Na tą chwilę ocena Moje ING Mobile w slepie Play to 2.2/5. Strona ING informuje, że ocena "ING Bank Mobile" to 4.5/5. Stary system ma 4.7/5. O który system więc chodzi?
17-01-2017 15:24
17-01-2017 19:42
Stary system już jest stopniowo wygaszany (co za modne słowo). Na przykład wyszukiwarka jest coraz bardziej ułomna.
Banalne sprawdzenie stanu kont w nowym ing wymaga przewijania, oglądania kręcącego sie kółka oczekiwania, przełączenia między finansami prywatnymi i firmowymi. Za to potem widać kwote powtórzoną aż 4 razy. Żeby się utrwaliło.
Piszecie, że nowy system to spełnienie marzeń klientów. Proszę wymienić która z uwag w tym wątku została juz uwzględniona?
18-01-2017 07:34
@dawidtm.in. wyświetlanie nazwy właściciela przy karcie w Moje finanse, kolumna Karty i płatniści telefonem.
18-01-2017 07:38
Druga sprawa, która na gorąco przychodzi mi na myśl, można z pulpitu i historii transakcji wyłączyć rachunki, których nie chcemy monitorować. Wszystkie widoczne są w Moje finanse. Jak zrobiło się "wyłącz" to nie były widoczne nigdzie. Teraz w historii (i balonach) nie mam kont do których jestem pełnomocnikiem ale mam je na podglądzie w Moje finanse. Mi pasuje.
18-01-2017 14:10
Po wielu miesiącach jednak nowy system dobił i mnie... Ja wiem że ing używa forum tylko do swojego PR (modnie jest sypać tekstami "słuchamy", "reagujemy", itp itd) bo sam przekonałem się o tym kilka lat temu (miałem słynną niedziałającą czasem kartę debetową) ale mimo wszystko się rozzłościłem... Przetrwałem jakoś te kółka - nie rozumiem komu to się podoba i jaki to ma sens, ale trudno. Są, ing się z tego cieszy, ja przestałem używać ing praktycznie zupełnie, poza drobnymi operacjami (a doradcy ing dzwonią do mnie średnio raz na miesiąc, wczoraj dzwonił "personalny doradca inwestycyjny" - nie jestem więc do końca niezauważalnym klientem). Przetrwałem te chore "nowości" typu ultra fajne przelewy, te wielgaśne teksty i potwierdzenia do których trzeba scrollować ekran - które tak naprawdę ośmieszają rozsądek twórców, czy też niewiarygodnie skonstruowaną historię przelewów...
Jedno z moich kont to niestety konto firmowe - przez nie w ogóle tu jeszcze jestem bo tak po prostu nie chce mi się go przenosić. W super fajnym ing próbuję zrobić prostą operację np. przelewu do US podatku. Mam zdefiniowane od lat przelewy wzorcowe, klikam dwa razy, pojawia się przelew z odpowiednimi rozpoznanymi przez system polami do US. Zmieniam datę, kwotę, kwartał i poszło.
Zapewne ktoś już o to pytał, w końcu ten wątek ma 70 stron i niestety nie jestem w stanie go przeczytać. Tym bardziej że odpowiedz pracownika banku zapewne jest standardowa. Pytanie jest proste ---- jak zrobić przelew do US tak samo prosto, szybko, na każdym systemie (także ze starszymi przeglądarkami, albo prostszymi) w tym nowym bublu? Wchodzę do niewiarygodnie koszmarnej funkcji przelewów, wpisuję sobie np. PIT-5L - oczywiscie nic się nie pojawia, wzorca nie ma. Jestem w stanie znalezc stary przelew z poprzedniego kwartału. Tylko ze otwiera się jako zwykły przelew do edycji... Po kilku takich próbach - uwzględniając nawet najbardziej wydumane "pomysły ing" po prostu ze złością wyłączam stronę banku.
Ręce opadają. Jeżeli zrobicie to samo z apką mobilną, która jeszcze daje mi możliwosć wykonania takiego wzorca w szybki sposób to dobijecie nawet mnie. A jestem uparty i wiele waszych pomysłów już przetrwałem, nawet to ile trzeba się naklikać i nascrollować po ekranie żeby wykonać prosty przelew między własnymi kontami... Nie wspomne już o tym że w poprzednim systemie czasem dostawałem "specjalne oferty lokat" - w nowym to chyba nawet nie ma na nie miejsca...
18-01-2017 14:17
Dziwisz się??? Ten "nowy" jest stworzony dla nich, a klient?? mają go serdecznie w d...żym poważaniu.
Od poczatkiu tego wątku było wiele róznych uwag, za każdym razem - obserujemy, bierzemy pod uwagę itp. bzdety, ale nie zauważyłem aby choć jeden pomysł tzw. pospólstwa był wziety pod uwagę.
ING to zupełnie inny bank niżz ten sprzed np. 5 lat.
Chyba swoista "nowa zmiana" też zawitała do bardzo fajnego (przed laty) banku.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |