01-12-2016 16:44
01-12-2016 16:58
Pochwalcie się do jakich banków chcecie przejść?
Ja myślę, że skoro bank, któremu byłem długie lata lojalny upiera się przy badziewnych kółkach, to sobie poskaczę łapiąc oferty promocyjne. Np. mbank proponuje kilkaset złotych za otwarcie konta. Może nawet kiedyś wrócę na chwilę do ing po 100zł które oferują za założenie konta.
Jeśli stary system ma być tylko do końca roku jak pisał powyżej moderator to wiele czasu już nie zostało.
Ciekawe ile kosztowała cała akcja z stworzeniem tego badziewia, reklamami, premiami za założenie konta itp.?
Jeśli bank w ten sposób topi inwestuje swoje pieniądze, to co dopiero może zrobić z moją kasą?
01-12-2016 17:06
01-12-2016 18:47
dawidt pisze:Pochwalcie się do jakich banków chcecie przejść?
Ja przechodzę do PKO. Ich aktualna strona internetowa jest o wiele czytelniejsza i przejrzystsza niż "nowe" ING .
01-12-2016 18:54
PKO????? Choćby ich strona była ze złota nie zmieni to faktu że ten bank to paździerz.
02-12-2016 07:50
To chyba nie miejsca aby wymieniać kto gdzie chciałby iść. Proponuje zainteresowanym oddzielny temat. Tutaj zostawcie sprawy systemu.
02-12-2016 19:29
05-12-2016 18:23
Całkowicie się zgadzam z opinią. Jestem wściekły z powodu tej zmiany, nawet pisałem do ING maila w tej sprawie. Liczą się nasi klienci, oczywiście ale i tak zmienimy dobrze działający system na beznadziejny i nieczytelny ale nowy byle udowodnić że jest.... lepszy. Już rezygnowałem z Credit Agricole z powodu braku aplikacji moblinej, mogę się i przenieść do innego banku po zmianie systemu. Zły jestem tylko z powodu formalności których będę musiał dokonać, ale w sumie zwisa mi to czy będzie to ing czy inny bank. Zlikwiduję też konto mojej żony. Czegoś można dostać przy robieniu przelewów a robię ich naprawdę sporo, próbowałem się przełamać i robić różne rzeczy w nowej bankowości, ale po minucie korzystania dostaję dosłownie nerwicy. Mam nadzieję, że zostawią alternatywnie stary system - jak nie to kwestia dwóch miesięcy i uciekam stąd. Nie cierpię jak na siłę udowadnia się, że coś jest dobre jak nie jest i nie słucha się klientów. W dzisijeszym świecie prostota, szybkość, intuicyjny interfejs to szansa na powodzenie aplikacji. Nie wiem kto budował nowy syetm, ale radze innym bankom -trzymajcie się od nich z daleka - odstraszą Wam klientów na dobre.
05-12-2016 23:58 – ostatnio edytowany 06-12-2016 21:07 przez MarcinB
Tak z ciekawości przeglądnąłem 20 stron wpisów (od początku do marca 2016) i wśród tych wpisów 5, słownie pięć, było za nowym wyglądem. Cała reszta zwracała uwagę na mało intuicyjny interface, żeby nie powiedzieć badziewny. Oczywiście nieśmiertelne zapewnienia moderatorów że" wszystkie uwagi są analizowane i brane pod uwagę". Teraz już po dłuższym czasie widać że ING ma klienta głęboko tam gdzie światło nie dochodzi i nawet nie próbuje stwarzać pozorów że liczy się z opinią klienta.
Znowu podszedłem do tego "nowego" i nie da się. Doszedłem do wniosku że jednak ważniejsze są moje pieniądze i nie ma miejsca na domysły grzebiąc w bąbelkach o kolorze spranej koszuli nocnej i po zablokowaniu "starego " ING poszukam czegoś bardziej ludzkiego. Niechcem, ale muszem jak mówił klasyk bo chodzi o mnie i moje samopoczucie, a ING niech się buja im na mnie nie zależy. I wzajemnie.
06-12-2016 20:33
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |