Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Jeszcze jedno zdanie do mojego w/w wpisu. 

Jak ING już skończy z pracą nad nowym systemem, poprawi wszystkie bugi (szybkość działania, mniej klikania w systemie aby zrobić przelew, możliwości większe personalizacji np wyłaczenie tych "reklam" na pierwszej stronie, możliwość wyboru autoryzacji przelewów na zasadzie wyboru algorytm banku/ zawsze sms z możliwością wyłączenia dla danych przelewów itd), dołoży funkcjonalności w banku jak płatności zbliżeniowe kartą online a nie offline jak jest dzisiaj, przywróci EURONETY (wszystkie bankomaty) lub da możliwość za symboliczną złotówkę mieć więcej bankomatów za darmo oraz w aplikacji mobilnej - dołoży co najmniej możliwość płatności za bilety telekomunikacji miejskiej i parkingi - to wracam do banku z dnia na dzień.  O HCE nie wspominam, bo jak wiadomo, to będzie wcześniej czy później.

Na dzień dzisiejszy - wyprowadziłem się do innego banku a ING tylko traktuje jako konto nieużywane, gdzie muszę mieć z powodów kredytu hipotecznego. 

Czekam drogie ING na poprawę i wysłuchanie waszych klientów Emotikon: Mrugający 

Pozdrawiam

viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
49
03-02-2016
Wiadomość 541 z 1 332 (9 629 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Mam obawy, że określenie "większość użytkowników" może wprowadzać w błąd. Może nie pamiętacie, ale przed laty w godzinach nocnych (późno nocnych) puszczono cykl filmów erotycznych w cyklu "Różowa landrynka". Po kilku miesiącach spadł z anteny z powodu wielu listów oburzenia wysłanych do telewizji. Tych listów było jakieś 800. Zważywszy na fakt, że pozostałe kilka milionów telewidzów nie wypowiedziało się na ten temat można było uznać, że tych listów było dużo.

Bank ma kilka milionów użytkowników, ale na tym forum wypowiada się nas aktywnie może z 50 osób. Bank zaś przeprowadzi sobie badania wśród np. 150 użytkowników i ich zdanie będzie ważniejsze, nie mówiąc oczywiście o kilku milionach użytkowników którzy się nie wypowiedzieli bo mają to gdzieś.

Już to kiedyś pisałem, ale muszę chyba powtórzyć. W banku dział IT złożył projekt nowego systemu do akceptacji, dostali zezwolenie i realizują ten plan.

Mają pewnie zatwierdzony dokładny plan, kosztorys i terminy. Jakiś dyrektor ucieszył się, że "baloniki" są cool i "baloniki" będą chodź byśmy nie wiem co wymyślali. W końcu premia dla kierownika IT jest ważniejsza niż sugestie niedouczonych użytkowników.

My mamy tylko wpływ na kolor literek i to pod warunkiem, że zgadzają sie z planem ogólnym.

Ktoś napisał, że nikt nie zmienia banku z powodu aplikacji dostępowej. Myślę, że w dobie internetowego i mobilnego dostępu do banków te aplikacje są właśnie tymi bankami. W banku jako w budynku nie załatwiałem nic już od kilku lat, czyli "mój" bank może mieć oddziały w moim mieście, ale może ich też nie mieć - może być całkiem wirtualny. Czyli aplikacja to bank. A czy będę płacił stówkę rocznie za obsługę, czy będę obsługę miał za darmo nie ma większego znaczenia. W końcu na jednego grilla można wydać 100 zł i człowiek za miesiąc nawet o tym nie pamięta.

Tak więc nie ma się co podniecać. Poczekamy i zobaczymy, a jak nam się nie spodoba to są inne banki tak jak są inni ubezpieczyciele czy inne sieci komórkowe…

 
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 542 z 1 332 (9 596 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Pewna firma z Richmond parę lat temu też miała pomysł jak uszczęśliwić swoich klientów . Wciskała swój produkt na siłę jako hiper-super-nowoczesny . Użytkownicy jednak woleli stary sprawdzony i niezawodny system .... Po jakimś czasie MS wycofał się jednak ze swich pomysłów [ pomimo wtopionej kasy ] umożliwiając aktualizację do poprzednika ! Różnica jest taka że powyższa firma była i jest monopolistą , a takich banków jak ING jest , jak psów". Pozdrawiam przy okazji radosnych tfórców nowego systemu ING . Doooobra robota chłoooopaki ....

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 543 z 1 332 (9 533 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Chybs nie jesteś na czasie z Microsoftem on dalej na siłę wciskabwindowsa 10
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 544 z 1 332 (9 528 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


lukcorp pisze:
Chybs nie jesteś na czasie z Microsoftem on dalej na siłę wciskabwindowsa 10

Pisałem o Viście która była totalną klapą ...

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 545 z 1 332 (9 497 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


lukcorp pisze:
Chybs nie jesteś na czasie z Microsoftem on dalej na siłę wciskabwindowsa 10

I zaraz zostaniemy tylko z badziewiem 8 i trochę poprawionym badziewiem 10. Windows 7 od przyszłego roku nie ma mieć już wsparcia przez Microshit. Tak jak od dawna XP.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
49
03-02-2016
Wiadomość 546 z 1 332 (9 464 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Drogie ING

System się Wam wysypał. 

Nie można wybrać odbiorców bo nie ładuje ich i wyskakuje błąd. 

Jak również nie można przełączyć z nowego systemu na stary.......

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
49
03-02-2016
Wiadomość 547 z 1 332 (9 462 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Mogły występować chwilowe spowolnienia nowej usługi Moje ING. Daj znać czy nadal masz problem?


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
648
122
04-09-2015
Wiadomość 548 z 1 332 (9 436 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MonikaC pisze:
Mogły występować chwilowe spowolnienia nowej usługi Moje ING. Daj znać czy nadal masz problem?

Nie wiem czy chwilowe. Nie można było się zalogować i system prosił o korzystanie ze starego systemu. 

W każdym razie wszystko jest już O.K Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
49
03-02-2016
Wiadomość 549 z 1 332 (9 428 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

To jest taki typowy korpobełkot, nie jest to jakaś specjalna wina ING a po prostu choroby toczącej tę branzę. Taki świeży przykład - spójrz na to jak reaguje mBank na wczorajszą awarię przez którą ludzie nie mogą korzystać z kart bo bankomaty je zatrzymują, a sprzedawcom pojawia się nieuzasadniona informacja o kradzieży karty co kończy się nierzadko jej zniszczeniem przez sprzedawcę. Zamiast napisać prawdą wytworzyli:

"Obecnie mogą występować trudności przy płatnościach kartami i wypłatach z bankomatów" (zalinkowałbym no ale panują tu upośledzone zasady pod tym względem)

Od razu lepiej brzmi, klienci się nie denerwują, po prostu przejściowe trudności, a że się nie dowiesz że możesz nie zapłacić za zakupy a dodatkowo stracić kartę to już się dowiesz na miejscu w sklepie. To jednak mało istotne, ważne że PRowo poszedł ładny komunikat.
Odpowiedz
0 Lajków
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
28
29-11-2015
Wiadomość 550 z 1 332 (9 334 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Nie mam możliwości wejścia do konta przez bankowość internetową ponieważ bank mi ja zablokował.

29-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@SebastianM:

 


Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS Emotikon: Mrugający

 

Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie Emotikon: Mrugający

 

29-11-2024
Re.: Awaria bankomatu

Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.

29-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy