14-03-2016 07:33
idąc za "instrukcją" w poczcie odnośnie założenia nowego stałego zlecenia czy spłaty karty, mam wrażenie (nie tylko zresztą wrażenie), że dotyczy ona starego systemu...
15-03-2016 08:56
@echoe Prosimy doprecyzuj: piszesz o Komunikacie dla Użytkowników Systemu bankowości internetowej, który wysłaliśmy na początku marca czy o jakiejś innej instrukcji?
15-03-2016 10:06
15-03-2016 10:10
@echoe Sprawdzimy to. Prosimy jeszcze o informację czy te wiadomości otrzymałeś w ING BankOnLine czy w Moim ING?
15-03-2016 11:24
15-03-2016 16:01
echoe pisze:
już precyzuję - nie miałem na myśli wiadomości z początku marca ani żadnej konkretnej instrukcji...
Otrzymałem ostatnio dwie wiadomości - jedną odnosnie zakończenia stałego zlecenia platniczego i drugą o rozliczeniu karty kredytowej. Mam wrażenie, że fragmenty tych wiadomości dotyczą "starego" systemu, gdyż ciężko w nowym znaleźć wskazane zakładki czy opcje. Poniżej wspomniane fragmenty komunikatów:
"Możesz założyć nowe zlecenie z danymi tego samego odbiorcy. Przejdź do Historii operacji i wybierz Załóż stałe zlecenie lub przejdź do Stałych zleceń i wybierz Lista zakończonych stałych zleceń."
oraz
"Aktualne miesięczne zestawienie transakcji na rachunku karty kredytowej dostępne jest w części Karty - > Karty kredytowe -> Zestawienie transakcji."
Na tą chwilę tylko takie przypadki wyłapałem... ale może ich być więcej?
Dziekujemy za czujność. Pracujemy nad weryfikacją wiadomości oraz sposobem ich prezentacji, aby treści przekazywane były unikalne.
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |