Odpowiedz

Błąd przy logowaniu

Nie mogę zalogować się na konto, mimo podawania prawidłowych danych. Co śmieszniejsze próbowałem odzyskać konto ale i tam wyskakuje mi błąd. Próbowałem zarówno na laptopie jak i telefonie. Coś się dzieje z bankiem czy to tylko mój odosobniony przypadek?

Odpowiedz
0 Lajków
Konrad119
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-03-2016
Wiadomość 1 z 2 (9 886 wyświetleń)

Re.: Błąd przy logowaniu

@Konrad119 Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy dane o Twojej bankowości internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (9 851 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy