15-03-2016 12:34
Nie mogę zalogować się na konto, mimo podawania prawidłowych danych. Co śmieszniejsze próbowałem odzyskać konto ale i tam wyskakuje mi błąd. Próbowałem zarówno na laptopie jak i telefonie. Coś się dzieje z bankiem czy to tylko mój odosobniony przypadek?
16-03-2016 11:26
@Konrad119 Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy dane o Twojej bankowości internetowej.
Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?
https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html
25-11-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |