Odpowiedz

nowa bankowość a komunikaty w poczcie...?

idąc za "instrukcją" w poczcie odnośnie założenia nowego stałego zlecenia czy spłaty karty, mam wrażenie (nie tylko zresztą wrażenie), że dotyczy ona starego systemu...

Odpowiedz
0 Lajków
echoe
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
4
0
11-03-2016
Wiadomość 1 z 6 (11 052 wyświetleń)

Re.: nowa bankowość a komunikaty w poczcie...?

@echoe Prosimy doprecyzuj: piszesz o Komunikacie dla Użytkowników Systemu bankowości internetowej, który wysłaliśmy na początku marca czy o jakiejś innej instrukcji?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (10 992 wyświetleń)

Re.: nowa bankowość a komunikaty w poczcie...?

już precyzuję - nie miałem na myśli wiadomości z początku marca ani żadnej konkretnej instrukcji...
Otrzymałem ostatnio dwie wiadomości - jedną odnosnie zakończenia stałego zlecenia platniczego i drugą o rozliczeniu karty kredytowej. Mam wrażenie, że fragmenty tych wiadomości dotyczą "starego" systemu, gdyż ciężko w nowym znaleźć wskazane zakładki czy opcje. Poniżej wspomniane fragmenty komunikatów:

"Możesz założyć nowe zlecenie z danymi tego samego odbiorcy. Przejdź do Historii operacji i wybierz Załóż stałe zlecenie lub przejdź do Stałych zleceń i wybierz Lista zakończonych stałych zleceń."

oraz

"Aktualne miesięczne zestawienie transakcji na rachunku karty kredytowej dostępne jest w części Karty - > Karty kredytowe -> Zestawienie transakcji."

Na tą chwilę tylko takie przypadki wyłapałem... ale może ich być więcej?
Odpowiedz
0 Lajków
echoe
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
4
0
11-03-2016
Wiadomość 3 z 6 (10 984 wyświetleń)

Re.: nowa bankowość a komunikaty w poczcie...?

@echoe Sprawdzimy to. Prosimy jeszcze o informację czy te wiadomości otrzymałeś w ING BankOnLine czy w Moim ING?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (10 983 wyświetleń)

Re.: nowa bankowość a komunikaty w poczcie...?

chciałbym je otrzymać w starym systemie... ale od kilku dni klikając w Wiadomości przenosicie mnie do nowego systemu... :/
Odpowiedz
0 Lajków
echoe
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
4
0
11-03-2016
Wiadomość 5 z 6 (10 972 wyświetleń)

Re.: nowa bankowość a komunikaty w poczcie...?


echoe pisze:
już precyzuję - nie miałem na myśli wiadomości z początku marca ani żadnej konkretnej instrukcji...
Otrzymałem ostatnio dwie wiadomości - jedną odnosnie zakończenia stałego zlecenia platniczego i drugą o rozliczeniu karty kredytowej. Mam wrażenie, że fragmenty tych wiadomości dotyczą "starego" systemu, gdyż ciężko w nowym znaleźć wskazane zakładki czy opcje. Poniżej wspomniane fragmenty komunikatów:

"Możesz założyć nowe zlecenie z danymi tego samego odbiorcy. Przejdź do Historii operacji i wybierz Załóż stałe zlecenie lub przejdź do Stałych zleceń i wybierz Lista zakończonych stałych zleceń."

oraz

"Aktualne miesięczne zestawienie transakcji na rachunku karty kredytowej dostępne jest w części Karty - > Karty kredytowe -> Zestawienie transakcji."

Na tą chwilę tylko takie przypadki wyłapałem... ale może ich być więcej?

Dziekujemy za czujność. Pracujemy nad weryfikacją wiadomości oraz sposobem ich prezentacji, aby treści przekazywane były unikalne.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (10 945 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy