Odpowiedz

mojeID - coś poszło nie tak

Dzień dobry,

Chciałem zarejestrować się na portalu moje.pzu.pl przy pomocy mojeID, ale gdy zostaje przekierowany do strony ING banku ze strony mojeID, to wyświetla się tylko "Coś poszło nie tak" i mam możliwość tylko sprobować ponownie - czyli wrócić do strony mojeid. Gdy wybieram inny bank na stronie mojeid, zostaje poprawnie przekierowany do strony logowania tego banku, czyli prawdopodobnie coś jest z przekierowaniem do strony ING.

Odpowiedz
0 Lajków
yurii
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (20 119 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

@yurii Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w swojej przeglądarce internetowej. Sprawdź również, czy na innej przeglądarce pojawia się ten sam problem?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
192
72
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (20 063 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

Niestety nie działa, powtarzalne w różnych przeglądarka i po wyczyszczeniu ciasteczek. Dane z banku nie wracają poprawnie do mojeID

Odpowiedz
0 Lajków
peetereczek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
09-01-2020
Wiadomość 3 z 4 (15 753 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

Jeśli widzisz komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie” najprawdopodobniej wystąpił błąd w połączeniu. 
Spróbuj ponownie za jakiś czas.
W przypadku innych komunikatów błędu czy brakiem przekierowania upewnij się,  czy Twoje dane w Moim ING są aktualne lub zgłoś się do naszej placówki bankowej aby potwierdzić tożsamość osobiście.
W tej sprawie możesz też skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub z całodobową infolinią 32 357 00 69. 
W razie potrzeby specjalista przyjmie zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie sprawy.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (15 707 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy