16-12-2020 14:37
Dzień dobry,
Chciałem zarejestrować się na portalu moje.pzu.pl przy pomocy mojeID, ale gdy zostaje przekierowany do strony ING banku ze strony mojeID, to wyświetla się tylko "Coś poszło nie tak" i mam możliwość tylko sprobować ponownie - czyli wrócić do strony mojeid. Gdy wybieram inny bank na stronie mojeid, zostaje poprawnie przekierowany do strony logowania tego banku, czyli prawdopodobnie coś jest z przekierowaniem do strony ING.
17-12-2020 14:38
@yurii Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w swojej przeglądarce internetowej. Sprawdź również, czy na innej przeglądarce pojawia się ten sam problem?
10-02-2022 18:38
Niestety nie działa, powtarzalne w różnych przeglądarka i po wyczyszczeniu ciasteczek. Dane z banku nie wracają poprawnie do mojeID
11-02-2022 18:07
Jeśli widzisz komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie” najprawdopodobniej wystąpił błąd w połączeniu.
Spróbuj ponownie za jakiś czas.
W przypadku innych komunikatów błędu czy brakiem przekierowania upewnij się, czy Twoje dane w Moim ING są aktualne lub zgłoś się do naszej placówki bankowej aby potwierdzić tożsamość osobiście.
W tej sprawie możesz też skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub z całodobową infolinią 32 357 00 69.
W razie potrzeby specjalista przyjmie zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie sprawy.
"Dodam, że przesunięcie dnia płatności nie zwalnia Cię z obowiązku spłaty raty w miesiącu, w którym składasz wniosek"
Za taka radę to ja dziękuję... bo akurat spłacam raty zgodnie z harmonogramem, i m
... 13-08-2022Wniosek o zmianę dnia płatności raty możesz złożyć w placówce bankowej - miejscu spotkań, najpóźniej dzień przed płatnością obecnej raty. Taki aneks jest bezpłatny.
Jeśli masz pożyczkę wspólnie z drugą
Zawieszamy spłatę zgodnie z ustawą. Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią: 32 357 00 57 oraz czatem w Moim ING. Specjaliści sprawdzą szczegóły kredytu i wyjaśnią zasady jego działania. Specjaliści h
... 13-08-2022