Odpowiedz

mojeID - coś poszło nie tak

Dzień dobry,

Chciałem zarejestrować się na portalu moje.pzu.pl przy pomocy mojeID, ale gdy zostaje przekierowany do strony ING banku ze strony mojeID, to wyświetla się tylko "Coś poszło nie tak" i mam możliwość tylko sprobować ponownie - czyli wrócić do strony mojeid. Gdy wybieram inny bank na stronie mojeid, zostaje poprawnie przekierowany do strony logowania tego banku, czyli prawdopodobnie coś jest z przekierowaniem do strony ING.

Odpowiedz
0 Lajków
yurii
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (7 042 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

@yurii Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w swojej przeglądarce internetowej. Sprawdź również, czy na innej przeglądarce pojawia się ten sam problem?

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
69
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 986 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

Niestety nie działa, powtarzalne w różnych przeglądarka i po wyczyszczeniu ciasteczek. Dane z banku nie wracają poprawnie do mojeID

Odpowiedz
0 Lajków
peetereczek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
09-01-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 676 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

Jeśli widzisz komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie” najprawdopodobniej wystąpił błąd w połączeniu. 
Spróbuj ponownie za jakiś czas.
W przypadku innych komunikatów błędu czy brakiem przekierowania upewnij się,  czy Twoje dane w Moim ING są aktualne lub zgłoś się do naszej placówki bankowej aby potwierdzić tożsamość osobiście.
W tej sprawie możesz też skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub z całodobową infolinią 32 357 00 69. 
W razie potrzeby specjalista przyjmie zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie sprawy.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
475
108
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (2 630 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zmiana harmonogramu spłat pożyczki gotówkowej

"Dodam, że przesunięcie dnia płatności nie zwalnia Cię z obowiązku spłaty raty w miesiącu, w którym składasz wniosek"

 

Za taka radę to ja dziękuję... bo akurat spłacam raty zgodnie z harmonogramem, i m

...

13-08-2022
Re: Zmiana harmonogramu spłat pożyczki gotówkowej

Wniosek o zmianę dnia płatności raty możesz złożyć w placówce bankowej - miejscu spotkań, najpóźniej dzień przed płatnością obecnej raty. Taki aneks jest bezpłatny.
Jeśli masz pożyczkę wspólnie z drugą

...

13-08-2022
Re: Re.: Wakacje kredytowe - wybór raty a okres zawieszenia odsetek

Zawieszamy spłatę zgodnie z ustawą. Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią: 32 357 00 57 oraz czatem w Moim ING. Specjaliści sprawdzą szczegóły kredytu i wyjaśnią zasady jego działania. Specjaliści h

...

13-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy