Odpowiedz

mojeID - coś poszło nie tak

Dzień dobry,

Chciałem zarejestrować się na portalu moje.pzu.pl przy pomocy mojeID, ale gdy zostaje przekierowany do strony ING banku ze strony mojeID, to wyświetla się tylko "Coś poszło nie tak" i mam możliwość tylko sprobować ponownie - czyli wrócić do strony mojeid. Gdy wybieram inny bank na stronie mojeid, zostaje poprawnie przekierowany do strony logowania tego banku, czyli prawdopodobnie coś jest z przekierowaniem do strony ING.

Odpowiedz
0 Lajków
yurii
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (16 513 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

@yurii Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w swojej przeglądarce internetowej. Sprawdź również, czy na innej przeglądarce pojawia się ten sam problem?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (16 457 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

Niestety nie działa, powtarzalne w różnych przeglądarka i po wyczyszczeniu ciasteczek. Dane z banku nie wracają poprawnie do mojeID

Odpowiedz
0 Lajków
peetereczek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
09-01-2020
Wiadomość 3 z 4 (12 147 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

Jeśli widzisz komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie” najprawdopodobniej wystąpił błąd w połączeniu. 
Spróbuj ponownie za jakiś czas.
W przypadku innych komunikatów błędu czy brakiem przekierowania upewnij się,  czy Twoje dane w Moim ING są aktualne lub zgłoś się do naszej placówki bankowej aby potwierdzić tożsamość osobiście.
W tej sprawie możesz też skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub z całodobową infolinią 32 357 00 69. 
W razie potrzeby specjalista przyjmie zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie sprawy.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (12 101 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: karta kredytowa a doładowanie Revolut

Hej, czy próbowałeś tej taktyki?
Udało się czy były problemy przy doładowaniu?
Jeśli się udało, to jaka karta i jaka kwota?

18-12-2024
OKO Bonus na Start promocja do 21.08 do 1.10.2024

Witam

Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ? 

 

Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz

...

18-12-2024
Re.: Najem długoterminowy samochodu

Najlepiej to zobacz sobie gdzie ma place masterlease, wybierz się tam stacjonarnie, zobacz jakie mają samochody na wynajem. Na stronie możesz sobie mniej więcej przeliczyć, ile Cię to będzie kosztował...

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy