Odpowiedz

mojeID - coś poszło nie tak

Dzień dobry,

Chciałem zarejestrować się na portalu moje.pzu.pl przy pomocy mojeID, ale gdy zostaje przekierowany do strony ING banku ze strony mojeID, to wyświetla się tylko "Coś poszło nie tak" i mam możliwość tylko sprobować ponownie - czyli wrócić do strony mojeid. Gdy wybieram inny bank na stronie mojeid, zostaje poprawnie przekierowany do strony logowania tego banku, czyli prawdopodobnie coś jest z przekierowaniem do strony ING.

Odpowiedz
0 Lajków
yurii
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (13 639 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

@yurii Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w swojej przeglądarce internetowej. Sprawdź również, czy na innej przeglądarce pojawia się ten sam problem?

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 583 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

Niestety nie działa, powtarzalne w różnych przeglądarka i po wyczyszczeniu ciasteczek. Dane z banku nie wracają poprawnie do mojeID

Odpowiedz
0 Lajków
peetereczek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
09-01-2020
Wiadomość 3 z 4 (9 273 wyświetleń)

Re: mojeID - coś poszło nie tak

Jeśli widzisz komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie” najprawdopodobniej wystąpił błąd w połączeniu. 
Spróbuj ponownie za jakiś czas.
W przypadku innych komunikatów błędu czy brakiem przekierowania upewnij się,  czy Twoje dane w Moim ING są aktualne lub zgłoś się do naszej placówki bankowej aby potwierdzić tożsamość osobiście.
W tej sprawie możesz też skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub z całodobową infolinią 32 357 00 69. 
W razie potrzeby specjalista przyjmie zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie sprawy.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (9 227 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy