Odpowiedz

limity transakcyjne

Dlaczego nie można ustalić innych limitów dla przelewów zlecanych w przeglądarce i telefonie?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (12 422 wyświetleń)

Re: limity transakcyjne

Możesz ustalić swój własny limit na przelewy w bankowości internetowej. Wystarczy, że po zalogowaniu wybierzesz zakładkę Dane i ustawienia > Bezpieczeństwo. Będzie on obowiązywał dla Twojego loginu, więc będzie aktywny zarówno przez przeglądarkę internetową, jak i w aplikacji mobilnej. Twoją sugestię co do rozdzielenia ustawień limitów przekazałam już do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej bankowości Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 5 (12 385 wyświetleń)

Re.: limity transakcyjne

Opcja zmiany limitu dla płatności internetowych są dostępne w zakładce Dane i Ustawienia > Bezpieczeństwo

Jeśli moja odpowiedz jest dla Ciebie pomocna proszę o Like jako motywację do działania Emotikon: Bardzo szczęśliwy Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 3 z 5 (12 331 wyświetleń)

Re.: limity transakcyjne

To dla mnie żadne rozwiązanie, bo jest ten sam limit na przelewy przez stronę www i przez apkę.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 5 (12 278 wyświetleń)

Re.: limity transakcyjne

Niestety ale ów limit jest taki sam nie ma możliwości ustawienia różnych limitów dla płatności www i aplikacji
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 5 z 5 (12 272 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy