Odpowiedz

jak ING traci klienta

Taka ciekawostka dla właścicieli kont ING:

- zarządzam kontem Mobi 13-18 i bank zablokował wczoraj do niego dostęp, na czacie w aplikacji bankowej odmówiono mi pomocy, bo nie obsługują spraw dotyczących kont powiązanych i zmusili nas do połączeń na infolinię (córka musiała dzwonić, nie ja – opiekun prawny i zasilający to konto środkami).

- Gdy już cudem udało się dodzwonić, to i tak okazało się, że to nawet nie córka tylko jednakk ja, jako opiekun prawny muszę udać się do placówki banku osobiście…

- wsiadam do auta i jadę… Tymczasem w „placówce banku” w CH Wroclavia okazało się, że to nie placówka, tylko jakiś kiosk do przyjmowania wniosków (na stronie banku ani słowa, że nic tam nie można załatwić).

Jest to całkowity brak szacunku dla klientów (zmuszenie mnie do bezsensownych połączeń na infolinii, aby się dowiedzieć, jaka jest procedura odblokowania konta, a potem do wizyty w placówce bankowej, gdzie i tak nie można było konta odblokować) i gdy w związku z tym zgłosiłem do banku reklamację, że jak tego konta nie odblokują zdalnie dziś do końca dnia (niech sobie robią autoryzację jak chcą, może być wideo rozmowa), to zlikwidujemy w banku konta (mamy 3).

 

No i co? Pstro – ING obsłuży reklamację w miesiąc…

 

Ja już widzę, że dostępu nie odblokują tylko pewnie wysmarują pismo, że mam się udać do „prawdziwej” placówki bankowej, bo zdalnie się nie da.

Gratulacje ING, w efekcie waszej arogancji i dziwnych procedur ucieknie wam niedługo do innego banku sporo pieniędzy i naprawdę dobry klient :-)

Odpowiedz
0 Lajków
PiotrW2023
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
21-02-2023
Wiadomość 1 z 5 (3 577 wyświetleń)

Re.: jak ING traci klienta

Jeśli czyta to ktoś z banku, nr sprawy 114942/022023
Odpowiedz
0 Lajków
PiotrW2023
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
21-02-2023
Wiadomość 2 z 5 (3 561 wyświetleń)

Re: Re.: jak ING traci klienta

Rozumiem, że opisana sytuacja była dla Ciebie bardzo kłopotliwa. Jeśli chodzi o produkty dla dzieci, które mają już ukończone 13 lat, to mają one ograniczoną zdolność do czynności prawnych, dlatego niektóre kwestie powinny wyjaśnić osobiście, a w niektórych sytuacjach konieczna jest wizyta rodzica w naszym oddziale- tak też jest w przypadku odblokowania bankowości. Nie prowadzimy obsługi klienta przez rozmowy wideo. 
Punkty Express, czyli punkty służące wyłącznie do otwarcia konta są przez nas na naszej stronie oznaczone. Inne dyspozycje możesz zrealizować jedynie w naszym oddziale. 
Zawsze podajemy maksymalny czas jaki mamy na rozpatrzenie zgłoszenia- jest on regulowany przepisamy, jednak staramy się odpowiadać najszybciej jak to jest możliwe. 

Przykro mi, że te kwestie wpłynęły na podjęcie decyzji o zamknięciu konta- kwestie bezpieczeństwa i dostepu do bankowości są dla nas priorytetowe, dlatego nie każdą dyspozycję z tym związaną możemy zrealizować zdalnie. Zachęcam Cię do przemyślenia tej decyzji. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 3 z 5 (3 428 wyświetleń)

Re: Re.: jak ING traci klienta

Już założyłem dziś córce konto w mBanku, ma aplikację i kartę w telefonie, wszystko trwało błyskawicznie.

Jej konto Mobi zostanie zlikwidowane i wtedy odzyskam dostęp do środków przyblokowanych przez ING.

Tak jak opisałem w reklamacji, decyzja o zmianie banku wynika z fatalnej obsługi klienta, udzielania niepełnych informacji, zmuszania do bezsensownych połączeń na infolinii z których wynika tylko to, że rodzic i tak musi pojechać do placówki.

Po co to było? Nie można było napisać na czacie, że rodzic musi pojechać do placówki i zaznaczyć, w jakiego typu placówce można sprawę załatwić?

Nie, konsultanci musieli mnie przeczołgać i nie wiem, czy to wynikało z braku kompetencji osób udzielających w danym momencie informacji, czy też z czegoś innego (podejście do klioentów).

Na rozmowy na czacie ING i połączenia z infolinią straciłem pół dnia, a mój czas jest dla mnie bardzo cenny.

Odpowiedz
0 Lajków
PiotrW2023
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
21-02-2023
Wiadomość 4 z 5 (3 420 wyświetleń)

Re: Re.: jak ING traci klienta

Dziękujemy za zwrócenie na to uwagi - przyjrzymy się naszym wytycznym. Rozumiem, że czas jest cenną wartością. Przepraszam, że specjalista w trakcie rozmowy nie wskazał konkretnej placówki, w której można załatwić tę sprawę.  
Przekazałam te uwagi do odpowiedniej jednostki. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 5 z 5 (3 343 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy