Odpowiedz

brak możliwości logowania na konto

Od wczorajszego przedpołudnia (15.11.2021 r.) nie mogę zalogować się na swoje konto. Widać tylko pusty ekran i kręcące się kółeczko. Otwieram stronę na komputerze stacjonarnym z modemem. Mam na na nim Windows XP wraz z dedykowanymi wersjami przeglądarek Opera i Firefox. Wyczyściłem w nich dane przeglądania, więc nie tu leży problem. W starszych wersjach też nie, bo przed chwilą z tego komputera wszedłem na to forum, założyłem na nim konto i właśnie piszę ten wpis. Tak samo jestem w stanie otworzyć każdy inny element strony banku.

 

Akurat w niedzielę wypełniłem ankietę, w której pochwaliłem ING Bank za prostą, przejrzystą bankowość internetową. A w nagrodę ING Bank dał mi kopa w d###...        

Odpowiedz
0 Lajków
pebeo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
16-11-2021
Wiadomość 1 z 11 (10 803 wyświetleń)

Re.: brak możliwości logowania na konto

Mam ten sam problem. Tylko, że od.14.11, kiedy to w nocy ING miał prace serwisowe. I co mam teraz kupić nowy komputer?

Luislo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
16-11-2021
Wiadomość 2 z 11 (10 763 wyświetleń)

Re.: brak możliwości logowania na konto

Właśnie zrealizowałem zaległe transakcje z pożyczonego komputera z systemem Win 10, w którym konto otwiera się bez problemu. Ale to nie jest rozwiązanie problemu. Wszystkie dokumenty księgowe mam na własnych sprzęcie, a ze względów bezpieczeństwa danych nie będę wgrywał ich na obcy sprzęt.
pebeo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
16-11-2021
Wiadomość 3 z 11 (10 723 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwości logowania na konto

@pebeo @Luislo jeśli pracujecie na Windows XP, to faktycznie mogą wystąpić kłopoty z logowaniem do naszej bankowości. Obecnie nie wspieramy tej wersji systemu. 
Minimalne wymagania systemowe to:

Apple OS X - minimalna wersja 10.11+
Windows - minimalna wersja 7+.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 4 z 11 (10 551 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwości logowania na konto

Banda leniwych, pseudo informatyków obsługuje ING, komu to służy zablokowanie użytkowników z systemem windows XP ??

Też mam komputer i Windowsem XP i nie mogę sie zalogować do konta !

G0L0B
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
22-11-2021
Wiadomość 5 z 11 (10 269 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwości logowania na konto

Cały czas rozwijamy naszą bankowość i wprowadzamy nowe możliwości. Niestety nie zawsze są one dostępne dla starszych systemów. Zachęcamy do uaktualnienia wersji Windows do nowszej. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 6 z 11 (10 176 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwości logowania na konto

Uważam, że powoływanie się na brak wsparcia dla starszych systemów operacyjnych i dedykowanych przeglądarek jest cokolwiek żenujące. Jak już napisałem, każda inna część www tego banku otwiera się w Windows XP.  Mało tego. Wczoraj przy dokonywaniu płatności za paczki InPost umożliwił mi zapłacenie właśnie na komputerze z Win XP. Moim zdaniem, Bank ING po prostu zawarł umowę z Microsoftem na promowanie jego produktu flagowego Win 10 oraz blokowanie wszystkich użytkowników Win XP. Microsoft stosuje te nieuczciwe zagrywki także w porozumieniu z innymi podmiotami, np. firmami sprzedającymi sprzęt polesingowy. Temat ten był nawet przedmiotem obrad władz UE. Przyczyna jest banalnie prosta - Windows 10 jest pod wieloma względami gorszym systemem operacyjnym niż Windows XP, a poza tym traci klientów na rzecz Linuxa i jego pochodnych.  

 

Działanie ING Bank jest żenujące, biorąc po uwagę dwa sprzeczne fakty. Bank ING reklamuje się jako dbający o bezpieczeństwo swoich klientów, natomiast Win 10 zawiera komponenty szpiegujące lub blokujące użytkowników, których nie da się wyłączyć. Np. dzisiaj, po otwarciu swojego konta w ING Bank na komputerze z Win 10 miałem zablokowaną możliwość pobrania potwierdzeń transakcji w PDF.    

 

Mnie interesuje tylko bezpieczeństwo własnej kasy i łatwy dostęp do niej, a nie ustawki biznesowe między ING a innymi firmami. W chwili zakładania tu konta bankowego skusiłem się prostym menu (w porównaniu z wcześniej używanym kontem w Pekao SA). Ale widzę, że ING Bank też już zaczyna wprowadzać jakiej wodotryski i udziwnienia. Chyba więc czas na zmianę.  

 

Poza tym irytuje mnie dwulicowość ING w zakresie reklamy. Twarzą medialną korporacji jest Marek Kondrat. Bardzo dobry aktor, lecz także twarz medialna tzw. totalnej opozycji. Można mieć takie czy inne podglądy polityczne, a tego rodzaju przypadki nie służą budowaniu marki. Racze pogrążają. A reklamy telewizyjne Konrada z logo ING lecą sobie dalej, jak gdyby nic się nie stało. 

Odpowiedz
0 Lajków
pebeo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
16-11-2021
Wiadomość 7 z 11 (10 170 wyświetleń)

Re.: brak możliwości logowania na konto

Upewnijcie się na infolinii, ale z tego co mi wiadomo, nie zalogujecie się na Internet Explorer, ale pojawią się problemy, a może raczej brak możliwości zalogowania się na starych systemach takich jak: Vista czy Windows XP. Jeśli większość z Was z takich systemów korzysta, to strzeliłem.
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 8 z 11 (10 062 wyświetleń)

Re.: brak możliwości logowania na konto

Do informatyków z banku. Czy to jest aż takie trudne aby nadal udostępnić możliwość logowania się do banku z systemem win xp?.

Nie jestem zwolennikiem zmian i jak dotąd wszystko układało się dobrze aż do blokady logowania z xp. Korzystam z banku już od kilkunastu lat lecz z wymienionego wyżej powodu niebawem zamykam konto i przenoszę środki do innego banku który takich idiotyzmów nie wprowadza. Z tego co słyszałem wynika że bardzo wielu klientów banku będzie zamykać konta i przenosić się do innych banków które nie stawiają głupich wymagań. Ja i nikt z znajomych nie mamy zamiaru zmieniać komputerów czy wgrywać innych dziurawych i nieudanych systemów windowsa.

Antychryst
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
08-02-2022
Wiadomość 9 z 11 (8 799 wyświetleń)

Re.: brak możliwości logowania na konto

W pełni popieram.

Resztką sił ciągnę na ostatniej przeglądarce (Mypal) z której jeszcze z biedą mogę się zalogować. Wysłanie przelewu to każdorazowo powód do stresu.

Zlitujcie się Państwo bo dajecie mi dość prosty wybór. Rezygnacja z konta lub zakup nowego komputera, instalacja Win10 i pół roku szarpaniny z uruchamianiem starych aplikacji których używam od lat (a już wiem że część z nich nie ruszy). 

Pomyślcie o ludziach starszych których to już nie bawi. Nie mają dostępu do dziesiątek komputerów w pracy ani wzroku by ratować się smartfonem.

To konto BANKOWE. Na litość boską umożliwcie mi NADANIE PRZELEWU, bo nic mi po wodotryskach i nowych funkcjonalnościach skoro ja tylko chcę normalnie funkcjonować.

Ciekawe że działają mi bez problemu konta maklerskie w BOŚ i CDM Pekao SA - łącznie z rozbudowaną aplikacją do obserwacji notowań i składania zleceń. A przecież też mogliby dać mi podobnego kopniaka i tłumaczyć się na przykład względami bezpieczeństwa. A jednak jakoś się dało....

Bardzo proszę weźcie Państwo pod uwagę że społeczeństwo się starzeje, wasi klienci również. Naprawdę może warto modyfikacje przetestować, odpuścić jakieś nowości zamiast zatrzaskiwać przed nimi drzwi.

Pozdrawiam... 

Odpowiedz
0 Lajków
Silent
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-02-2022
Wiadomość 10 z 11 (8 784 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Jak długo czekasz? Znasz powód wcześniejszej odmowy?

09-12-2024
Re.: Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. T

...

09-12-2024
Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.

09-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy