09-05-2017 22:06
Podczas wykonania płatności kartą z niewiadomych przyczyn została transakcja odrzucona (odmowa), po ponownej próbie płatnością kartą wszystko poszło jak trzeba. Na koncie w historii widnije taki układ księgowań 1. blokada środków z transakcji odrzuconej (obciązenie) 2. zwolniona blokada ( chyba uznanie ) 3. ponowna blokada środków z drugiej transakcji prawidłowej ( obciążenie ). Po raz pierwszy mam styczność z taką sytuację. Proszę odpowiedzieć czy tak zapis w historii jest prawidłowy przy transakcji odrzuconej, czy nie będzie dwa razy pobrana kwota transacji z konta.
10-05-2017 21:41
Odrzucenie transakcji mogło być spowodowane błędem po stronie terminala. Jeśli mimo tego została do nas wysłana informacja o tym, że transakcja miała miejsce stworzyliśmy blokadę. Piszesz, że blokada została zwolniona. W związku z tym najprawdopodobniej otrzymaliśmy drugą informację, że płatność się nie odbyła. Ponowna blokada jest już nałożona prawidłowo, za płatność, która przebiegła pomyślnie. Możemy sprawdzić to dla Ciebie szczegółowo. Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu się do bankowości lub zadzwoń na infolinię – 32/357 00 12.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |