09-05-2017 22:06
Podczas wykonania płatności kartą z niewiadomych przyczyn została transakcja odrzucona (odmowa), po ponownej próbie płatnością kartą wszystko poszło jak trzeba. Na koncie w historii widnije taki układ księgowań 1. blokada środków z transakcji odrzuconej (obciązenie) 2. zwolniona blokada ( chyba uznanie ) 3. ponowna blokada środków z drugiej transakcji prawidłowej ( obciążenie ). Po raz pierwszy mam styczność z taką sytuację. Proszę odpowiedzieć czy tak zapis w historii jest prawidłowy przy transakcji odrzuconej, czy nie będzie dwa razy pobrana kwota transacji z konta.
10-05-2017 21:41
Odrzucenie transakcji mogło być spowodowane błędem po stronie terminala. Jeśli mimo tego została do nas wysłana informacja o tym, że transakcja miała miejsce stworzyliśmy blokadę. Piszesz, że blokada została zwolniona. W związku z tym najprawdopodobniej otrzymaliśmy drugą informację, że płatność się nie odbyła. Ponowna blokada jest już nałożona prawidłowo, za płatność, która przebiegła pomyślnie. Możemy sprawdzić to dla Ciebie szczegółowo. Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu się do bankowości lub zadzwoń na infolinię – 32/357 00 12.
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |