Bankowość internetowa

Odpowiedz

blokada i zwolnienie blokady z transakcji odrzuconej

Podczas wykonania płatności kartą z niewiadomych przyczyn została transakcja odrzucona (odmowa), po ponownej próbie płatnością kartą wszystko poszło jak trzeba. Na koncie w historii widnije taki układ księgowań 1. blokada środków z transakcji odrzuconej (obciązenie) 2. zwolniona blokada ( chyba uznanie ) 3. ponowna blokada środków z drugiej transakcji prawidłowej ( obciążenie ). Po raz pierwszy mam styczność z  taką sytuację. Proszę odpowiedzieć czy tak zapis w historii jest prawidłowy przy transakcji odrzuconej, czy nie będzie dwa razy pobrana kwota transacji z konta.

Odpowiedz
0 Lajków
antenek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
19-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (27 719 wyświetleń)

Re.: blokada i zwolnienie blokady z transakcji odrzuconej

Odrzucenie transakcji mogło być spowodowane błędem po stronie terminala. Jeśli mimo tego została do nas wysłana informacja o tym, że transakcja miała miejsce stworzyliśmy blokadę. Piszesz, że blokada została zwolniona. W związku z tym najprawdopodobniej otrzymaliśmy drugą informację, że płatność się nie odbyła. Ponowna blokada jest już nałożona prawidłowo, za płatność, która przebiegła pomyślnie. Możemy sprawdzić to dla Ciebie szczegółowo. Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu się do bankowości lub zadzwoń na infolinię – 32/357 00 12.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (27 681 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy