Bankowość internetowa

Odpowiedz

blokada i zwolnienie blokady z transakcji odrzuconej

Podczas wykonania płatności kartą z niewiadomych przyczyn została transakcja odrzucona (odmowa), po ponownej próbie płatnością kartą wszystko poszło jak trzeba. Na koncie w historii widnije taki układ księgowań 1. blokada środków z transakcji odrzuconej (obciązenie) 2. zwolniona blokada ( chyba uznanie ) 3. ponowna blokada środków z drugiej transakcji prawidłowej ( obciążenie ). Po raz pierwszy mam styczność z  taką sytuację. Proszę odpowiedzieć czy tak zapis w historii jest prawidłowy przy transakcji odrzuconej, czy nie będzie dwa razy pobrana kwota transacji z konta.

Odpowiedz
0 Lajków
antenek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
19-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (29 885 wyświetleń)

Re.: blokada i zwolnienie blokady z transakcji odrzuconej

Odrzucenie transakcji mogło być spowodowane błędem po stronie terminala. Jeśli mimo tego została do nas wysłana informacja o tym, że transakcja miała miejsce stworzyliśmy blokadę. Piszesz, że blokada została zwolniona. W związku z tym najprawdopodobniej otrzymaliśmy drugą informację, że płatność się nie odbyła. Ponowna blokada jest już nałożona prawidłowo, za płatność, która przebiegła pomyślnie. Możemy sprawdzić to dla Ciebie szczegółowo. Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu się do bankowości lub zadzwoń na infolinię – 32/357 00 12.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (29 847 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy