09-05-2017 22:06
Podczas wykonania płatności kartą z niewiadomych przyczyn została transakcja odrzucona (odmowa), po ponownej próbie płatnością kartą wszystko poszło jak trzeba. Na koncie w historii widnije taki układ księgowań 1. blokada środków z transakcji odrzuconej (obciązenie) 2. zwolniona blokada ( chyba uznanie ) 3. ponowna blokada środków z drugiej transakcji prawidłowej ( obciążenie ). Po raz pierwszy mam styczność z taką sytuację. Proszę odpowiedzieć czy tak zapis w historii jest prawidłowy przy transakcji odrzuconej, czy nie będzie dwa razy pobrana kwota transacji z konta.
10-05-2017 21:41
Odrzucenie transakcji mogło być spowodowane błędem po stronie terminala. Jeśli mimo tego została do nas wysłana informacja o tym, że transakcja miała miejsce stworzyliśmy blokadę. Piszesz, że blokada została zwolniona. W związku z tym najprawdopodobniej otrzymaliśmy drugą informację, że płatność się nie odbyła. Ponowna blokada jest już nałożona prawidłowo, za płatność, która przebiegła pomyślnie. Możemy sprawdzić to dla Ciebie szczegółowo. Napisz do nas wiadomość po zalogowaniu się do bankowości lub zadzwoń na infolinię – 32/357 00 12.
Jeśli nadpłacę kredyt, zmniejszy mi się wysokość raty, a ja przywrócę ją do poprzedniego poziomu (czyli skrócę okres spłacania kredytu) to czy muszę to zgłaszać celem aneksowania umowy ?
Tak, żeby nie
Jak konkretnie to robisz ?
Ja widzę tylko możliwość nadpłaty, która obniży mi wysokość raty.
11-01-2025Czy limit odnawialny to jest debet ?
Czy to zalicza się pod kredyt ?
Mam propozycję w banku limitu odnawialnego i zastanawiam się czy to będzie widniało jako kredyt ?
11-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |