17-04-2023 01:23 | Edytowano: 17-04-2023 01:26
W dniu dzisiejszym składałem wnioski o kartę przedpłaconą dla dziecka oraz o 500+ z aplikacji mobilnej i przez bankowość internetową z przeglądarki. W obu przypadkach po potwierdzeniu kodu SMS uzyskiwałem błąd "Nie udało się pobrać danych". Dwa różne wnioski - ten sam błąd. Przypadek? Nie sądzę...
Czy jest jakaś ogólna awaria? Kiedy zostanie przywrócona możliwość składania w/w wniosków?
(nie posiadam żadnych blokerów typu uBlock/Adblock, proxy, vpn na telefonie ani na kompie)
18-04-2023 06:24
Jeśli pojawił się u Ciebie taki błąd, spróbuj proszę wypełnić wniosek z poziomu innej przeglądarki internetowej lub w obecnej wyczyść pliki cookie.
Gdyby to nie pomogło, skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 69. Wtedy na podstawie danych, jeśli będzie taka konieczność, specjaliści będą mogli przekazać zgłoszenie do działu technicznego.
Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.
Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o
... 29-04-2024Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |