22-08-2018 23:14
23-08-2018 09:40
Fbs227 Faktycznie nie wszystkie funkcje naszego systemu były dostępne wczoraj w nocy. Prowadziliśmy prace serwisowe od 23:00 do 1:00. Przepraszam Cię za te utrudnienia.
25-08-2018 22:51
A dzisiejszej nocy (25-26 sierpnia) powtórka z rozrywki. Na szczęście tym razem jest sensowna podpowiedź z Waszej strony:
"Na wszelki wypadek wszystkie ważne przelewy zrób wcześniej. Jeśli masz plany na weekend, najlepiej wcześniej wypłać gotówkę"
Co by nie powiedzieć to w bankowości elektronicznej bijecie rekordy awaryjności.
Pozdrawiam :-)
10-09-2018 12:07
11-09-2018 12:50
Wczoraj występowały spowolnienia związane z logowaniem do naszej usługi. Przepraszam Cię za trudności z tym związane.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |