22-08-2018 23:14
23-08-2018 09:40
Fbs227 Faktycznie nie wszystkie funkcje naszego systemu były dostępne wczoraj w nocy. Prowadziliśmy prace serwisowe od 23:00 do 1:00. Przepraszam Cię za te utrudnienia.
25-08-2018 22:51
A dzisiejszej nocy (25-26 sierpnia) powtórka z rozrywki. Na szczęście tym razem jest sensowna podpowiedź z Waszej strony:
"Na wszelki wypadek wszystkie ważne przelewy zrób wcześniej. Jeśli masz plany na weekend, najlepiej wcześniej wypłać gotówkę"
Co by nie powiedzieć to w bankowości elektronicznej bijecie rekordy awaryjności.
Pozdrawiam :-)
10-09-2018 12:07
11-09-2018 12:50
Wczoraj występowały spowolnienia związane z logowaniem do naszej usługi. Przepraszam Cię za trudności z tym związane.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy
Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.
23-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |