21-04-2021 10:50
Witam
Założyłem w 2015 konto i z pewnych powodów nie korzystałem z niego, teraz chciałem się zalogować i znam swój login i hasło, ale wyskakuje mi okienko,
22-04-2021 11:00
Jeśli zmieniłeś numer telefonu do autoryzacji i nie masz dostępu do wcześniejszego, to najszybciej możemy go zmienić w naszym oddziale.
Możesz także na naszej stronie internetowej w trakcie nadania nowego hasła zaznaczyć, że nie otrzymałeś kodu SMS i zamawiasz kopertę z jednorazowym kodem do aktywacji bankowości internetowej.
Wyślemy ją na Twój adres pocztą, do 14 dni.
Za jej pomocą raz jeszcze aktywujesz bankowość internetową i wprowadzisz nowy numer telefonu do kodów.
Mamy tylko te dwa rozwiązania.
Następnie po odblokowaniu bankowości internetowej możesz zmienić adres e-mail w zakładce Moje Dane i Dane osobiste.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |