21-04-2021 10:50
Witam
Założyłem w 2015 konto i z pewnych powodów nie korzystałem z niego, teraz chciałem się zalogować i znam swój login i hasło, ale wyskakuje mi okienko,
22-04-2021 11:00
Jeśli zmieniłeś numer telefonu do autoryzacji i nie masz dostępu do wcześniejszego, to najszybciej możemy go zmienić w naszym oddziale.
Możesz także na naszej stronie internetowej w trakcie nadania nowego hasła zaznaczyć, że nie otrzymałeś kodu SMS i zamawiasz kopertę z jednorazowym kodem do aktywacji bankowości internetowej.
Wyślemy ją na Twój adres pocztą, do 14 dni.
Za jej pomocą raz jeszcze aktywujesz bankowość internetową i wprowadzisz nowy numer telefonu do kodów.
Mamy tylko te dwa rozwiązania.
Następnie po odblokowaniu bankowości internetowej możesz zmienić adres e-mail w zakładce Moje Dane i Dane osobiste.
Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.
25-03-2025Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.
25-03-2025Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn
... 25-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |