Odpowiedz

Zmiana numeru telefonu i e-maila.

Witam

 

Założyłem w 2015 konto i z pewnych powodów nie korzystałem z niego, teraz chciałem się zalogować i znam swój login i hasło, ale wyskakuje mi okienko, 

Potwierdzenie
Wpisz kod, który wysłaliśmy Ci SMS-em:
 
Problem w tym, że od dawna nie korzystam ze starego numeru telefonu, nie mam go.
 
Czy da się to jakoś załatwić przez internet, czy muszę koniecznie jechać do oddziału ING?
Odpowiedz
0 Lajków
marsgrey21
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (4 103 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru telefonu i e-maila.

Jeśli zmieniłeś numer telefonu do autoryzacji i nie masz dostępu do wcześniejszego, to najszybciej możemy go zmienić w naszym oddziale.
Możesz także na naszej stronie internetowej w trakcie nadania nowego hasła zaznaczyć, że nie otrzymałeś kodu SMS i zamawiasz kopertę z jednorazowym kodem do aktywacji bankowości internetowej.
Wyślemy ją na Twój adres pocztą, do 14 dni.
Za jej pomocą raz jeszcze aktywujesz bankowość internetową i wprowadzisz nowy numer telefonu do kodów.
Mamy tylko te dwa rozwiązania.
Następnie po odblokowaniu bankowości internetowej możesz zmienić adres e-mail w zakładce Moje Dane i Dane osobiste.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (4 021 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Gratuluję, czy możesz przypomnieć ile czekaliście na decyzję od momentu dostarczenia ostatnich dokumentów?

26-04-2024
Re.: Podejmujemy decyzje - ile trwa?

U mnie to trwało 8 dni

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

26.04.23 - JEST DECYZJA!
Po dokładnie 49 dniach od złożenia wniosku udało się doczekać. Zostało jeszcze podpisanie umowy.
Trzymam kciuki za resztę

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy