12-11-2020 16:41
13-11-2020 17:51
@KaRuuus22 Czy na pewno mówimy o koncie w ING Banku Śląskim?
Pytam, ponieważ piszesz, że wróciłaś z Holandii i nie zamknęłaś konta.
Jeśli chodzi o nas, to możesz zmienić numer telefonu w naszej dowolnej placówce. Dzięki temu nadasz później nowe hasło. Numer możesz zmienić także, jeśli zamówisz Jednorazowy Kod Aktywacyjny, który wysyłamy pocztą na Twój adres korespondencyjny (możesz zmienić adres na infolinii 32 357 00 69). Zrobisz, to tutaj- https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy Opcja "Nadaj nowe hasło". W ostatnim kroku, gdy system poprosi Cię o kod sms, kliknij "Nie dostałam kodu sms". Tam znajdziesz opcję zamówienia przesyłki
Jeśli jednak mówimy o koncie w holenderskim ING, to nie jesteśmy w stanie tutaj pomóc
Proszę, skontaktuj się z ING NL.
04-03-2023 07:54
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |