Odpowiedz

Zakładanie profilu zaufanego

Witam

Chciałbym poprzez moje ING założyć profil zaufany. Zauważyłem, że przy zakładaniu profilu zaufanego jest automatycznie podany mój numer telefonu i adres email, które są identyczne jak dane profilu mojeING  i jak numer telefonu do autoryzacji. 

 

Ja chciałbym mieć inny numer telefonu i email w danych kontaktowych profilu mojeING a inny w danych profilu zaufanego. Czy to jest możliwe?

 

A druga sprawa, czy jest możliwe aby numer telefonu na który przychodzą autoryzacje sms był inny niż numer telefonu w profilu mojeING?  czy to musi być ten sam numer?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
tommarkus47
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-01-2018
Wiadomość 1 z 3 (17 173 wyświetleń)

Re.: Zakładanie profilu zaufanego

Za pośrednictwem ING zakładasz profil zaufany i wykorzystujesz bank jedynie do logowania i podpisywania się pod wnioskami.

Dane kontaktowe możesz później edytować w ustawieniach profilu  na ePUAP, definiować idynwidualnie. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (17 129 wyświetleń)

Re: Zakładanie profilu zaufanego

[ Edytowane ]

tommarkus47, gdy zakładasz profil zaufany przez Moje ING, Twoje dane potwierdzamy w bankowości internetowej. Oznacza to, że system automatycznie zaczytuje te same wartości. Tak jak pisze source - e-mail i telefon możesz potem edytować na swoim profilu ePUAP. Jednak jest tam informacja, że ta zmiana może spowodować konieczność ponownej autoryzacji konta.
Możesz także założyć swój profil zaufany na ePUAP. Natomiast w celu weryfikacji danych, musisz udać się do wybranego urzędu z dokumentem tożsamości. 

Możesz wprowadzić w Moim ING dwa różne numery telefonów. Zmiany możesz dokonać w zakładce: Dane i ustawienia. Pod pozycją: Dane - zmienisz numer do kontaktu, a pod: Bezpieczeństwo - do autoryzacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (17 090 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy