15-01-2018 09:31
Witam
Chciałbym poprzez moje ING założyć profil zaufany. Zauważyłem, że przy zakładaniu profilu zaufanego jest automatycznie podany mój numer telefonu i adres email, które są identyczne jak dane profilu mojeING i jak numer telefonu do autoryzacji.
Ja chciałbym mieć inny numer telefonu i email w danych kontaktowych profilu mojeING a inny w danych profilu zaufanego. Czy to jest możliwe?
A druga sprawa, czy jest możliwe aby numer telefonu na który przychodzą autoryzacje sms był inny niż numer telefonu w profilu mojeING? czy to musi być ten sam numer?
Pozdrawiam
16-01-2018 00:46
Za pośrednictwem ING zakładasz profil zaufany i wykorzystujesz bank jedynie do logowania i podpisywania się pod wnioskami.
Dane kontaktowe możesz później edytować w ustawieniach profilu na ePUAP, definiować idynwidualnie.
16-01-2018 09:42 | Edytowano: 16-01-2018 09:43
tommarkus47, gdy zakładasz profil zaufany przez Moje ING, Twoje dane potwierdzamy w bankowości internetowej. Oznacza to, że system automatycznie zaczytuje te same wartości. Tak jak pisze source - e-mail i telefon możesz potem edytować na swoim profilu ePUAP. Jednak jest tam informacja, że ta zmiana może spowodować konieczność ponownej autoryzacji konta.
Możesz także założyć swój profil zaufany na ePUAP. Natomiast w celu weryfikacji danych, musisz udać się do wybranego urzędu z dokumentem tożsamości.
Możesz wprowadzić w Moim ING dwa różne numery telefonów. Zmiany możesz dokonać w zakładce: Dane i ustawienia. Pod pozycją: Dane - zmienisz numer do kontaktu, a pod: Bezpieczeństwo - do autoryzacji.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |