Odpowiedz

Zakładanie profilu zaufanego

Witam

Chciałbym poprzez moje ING założyć profil zaufany. Zauważyłem, że przy zakładaniu profilu zaufanego jest automatycznie podany mój numer telefonu i adres email, które są identyczne jak dane profilu mojeING  i jak numer telefonu do autoryzacji. 

 

Ja chciałbym mieć inny numer telefonu i email w danych kontaktowych profilu mojeING a inny w danych profilu zaufanego. Czy to jest możliwe?

 

A druga sprawa, czy jest możliwe aby numer telefonu na który przychodzą autoryzacje sms był inny niż numer telefonu w profilu mojeING?  czy to musi być ten sam numer?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
tommarkus47
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-01-2018
Wiadomość 1 z 3 (17 160 wyświetleń)

Re.: Zakładanie profilu zaufanego

Za pośrednictwem ING zakładasz profil zaufany i wykorzystujesz bank jedynie do logowania i podpisywania się pod wnioskami.

Dane kontaktowe możesz później edytować w ustawieniach profilu  na ePUAP, definiować idynwidualnie. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (17 116 wyświetleń)

Re: Zakładanie profilu zaufanego

[ Edytowane ]

tommarkus47, gdy zakładasz profil zaufany przez Moje ING, Twoje dane potwierdzamy w bankowości internetowej. Oznacza to, że system automatycznie zaczytuje te same wartości. Tak jak pisze source - e-mail i telefon możesz potem edytować na swoim profilu ePUAP. Jednak jest tam informacja, że ta zmiana może spowodować konieczność ponownej autoryzacji konta.
Możesz także założyć swój profil zaufany na ePUAP. Natomiast w celu weryfikacji danych, musisz udać się do wybranego urzędu z dokumentem tożsamości. 

Możesz wprowadzić w Moim ING dwa różne numery telefonów. Zmiany możesz dokonać w zakładce: Dane i ustawienia. Pod pozycją: Dane - zmienisz numer do kontaktu, a pod: Bezpieczeństwo - do autoryzacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (17 077 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy