Odpowiedz

Zablokowany dostep

Witam. Wczoraj podczas wypełniania wniosku o kredyt konsolidacyjny bank zablokował mi dostęp do bankowości internetowej. Jak to napisali podejrzane logowanie. Zadzwoniłem na podany w sms numer do infolinię gdzie zostałem zbyty do oddziału banku celem napisania oświadczenia. Dzisiaj rano byłem w banku tam także nie odblokują. Napisaliśmy oświadczenie z opisem sytuacji. Zostało to przesłane do centrali i konto miało zostać odblokowane do 30min. Mija 7 godzina i nadal brak dostępu. Ile trwa ściągnięcie bezpodstawnej blokady. Bank gorzej niż komornik odcina Cię od dostępu do przelewów i płatności.
Odpowiedz
0 Lajków
Smerf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-02-2024
Wiadomość 1 z 5 (4 001 wyświetleń)

Re: Zablokowany dostep

Przepraszam za tę sytuację. Tutaj nie mam jednak dostępu do szczegółów tej blokady. Proszę o kontakt pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy to ponownie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
156
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 5 (4 000 wyświetleń)

Re: Zablokowany dostep

Dzwoniłem o godzinie 16:10 i zostałem ponownie zbyty do oddziału z informacją że niestety ale w Czechowicach na jutro nie ma żadnego wolnego terminu ale proszę podjechać. 

To już jest totalna kpina i olewka klienta

Odpowiedz
0 Lajków
Smerf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-02-2024
Wiadomość 3 z 5 (3 995 wyświetleń)

Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 5 (3 102 wyświetleń)

Re.: Zablokowany dostep

Winne oprogramowanie na komputerze z którego się logowałem a dokładnie anydesk
Bank odbiera go jako oprogramowanie szpiegujące wykorzystywane donkontroli zdalnej. No w sumie połowa to prawda.
Musiałem iść do banku złożyć oświadczenie że takie oprogramowanie mam na komputerze i potrzebne jest mi w pracy oraz że operacje wykonywałem bez osób 3 i żadnego przymusu. To wysyłają do odpowiedniego działu w ING i czekasz na odblokowanie. Jedyne 3 dni u mnie 😤
Odpowiedz
0 Lajków
Smerf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-02-2024
Wiadomość 5 z 5 (2 952 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Mam nadziję że sytuacja zostanie rozwiązana pozytywnie i odzyskam pełną kwotę.

07-03-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Przykro mi, że Cię to spotkało 😢 Dobrze, że zgłosiłaś reklamację, bo na jej podstawie sprawdzimy urządzenie i damy Ci znać o wpłacie. Takimi sprawami zajmujemy się priorytetowo, więc niedługo dostani

...

07-03-2025
Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

W dniu dzisiejszym ok. 1 w nocy dokonywana była wpłata we wpłatomacie przy placówce ING używając metody BLIK.

 

Wpłacane łącznie było 200 tys zł, jednak pod sam koniec wyskoczył komunikat że jeden z ban

...

07-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy