Odpowiedz

Zablokowany dostep

Witam. Wczoraj podczas wypełniania wniosku o kredyt konsolidacyjny bank zablokował mi dostęp do bankowości internetowej. Jak to napisali podejrzane logowanie. Zadzwoniłem na podany w sms numer do infolinię gdzie zostałem zbyty do oddziału banku celem napisania oświadczenia. Dzisiaj rano byłem w banku tam także nie odblokują. Napisaliśmy oświadczenie z opisem sytuacji. Zostało to przesłane do centrali i konto miało zostać odblokowane do 30min. Mija 7 godzina i nadal brak dostępu. Ile trwa ściągnięcie bezpodstawnej blokady. Bank gorzej niż komornik odcina Cię od dostępu do przelewów i płatności.
Odpowiedz
0 Lajków
Smerf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-02-2024
Wiadomość 1 z 5 (4 106 wyświetleń)

Re: Zablokowany dostep

Przepraszam za tę sytuację. Tutaj nie mam jednak dostępu do szczegółów tej blokady. Proszę o kontakt pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy to ponownie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
156
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 5 (4 104 wyświetleń)

Re: Zablokowany dostep

Dzwoniłem o godzinie 16:10 i zostałem ponownie zbyty do oddziału z informacją że niestety ale w Czechowicach na jutro nie ma żadnego wolnego terminu ale proszę podjechać. 

To już jest totalna kpina i olewka klienta

Odpowiedz
0 Lajków
Smerf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-02-2024
Wiadomość 3 z 5 (4 099 wyświetleń)

Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 5 (3 206 wyświetleń)

Re.: Zablokowany dostep

Winne oprogramowanie na komputerze z którego się logowałem a dokładnie anydesk
Bank odbiera go jako oprogramowanie szpiegujące wykorzystywane donkontroli zdalnej. No w sumie połowa to prawda.
Musiałem iść do banku złożyć oświadczenie że takie oprogramowanie mam na komputerze i potrzebne jest mi w pracy oraz że operacje wykonywałem bez osób 3 i żadnego przymusu. To wysyłają do odpowiedniego działu w ING i czekasz na odblokowanie. Jedyne 3 dni u mnie 😤
Odpowiedz
0 Lajków
Smerf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-02-2024
Wiadomość 5 z 5 (3 056 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy