25-02-2019 13:21
Witam,
drogie i kochane ING - czy możecie ogarnać wasz beznadziejny system? Wywaliliście przelewy wzorcowe i zmuszacie użytkowników do używania "automagicznej" wyszukiwarki -- super, cudownie! Co jakiś czas (od 1 tygodnia do 2 miesiecy) robie przelew do pewnej osoby - posiada ona konta w dwoch bankach (ING i "Bank Alternatywny"), oba zapisane w kontaktach. Dzisiaj chciałem znowu zrobić przelew i co? ING zaczął wyświetlać tylko numer konta w ING (którego ta osoba prawie nie używa więc prawie nigdy nei robiłem tam przelewu).
Skończyło się na tym, że musiałem iść do sekcji "Kontakty" bo w okienku przelewów odpowiednie dane się nie pojawiały a przeklikiwanie się przez głupawą "listę odbiorców" jest, nomen omen, głupawe (niestety kontakt jest z końca alfabetu więc doklikiwanie sobie kolejnych 6. kontaktów przez "pokaż więcej" było cokolwiek frustrujace...
Oczywiście wielmożni moderatorzy zapewne odpowiedzą, że to "wina użytkownika" że system ING jest najcudowniejszym systemem na świecie i zgarnia same nagrody. NIE, NIE JEST! Przyjmiecie to w końcu do wiadomości?!
12-03-2019 11:39
wojciech Przepraszam Cię, że tak długo czekasz na naszą odpowiedź. Próbowaliśmy odtworzyć błąd, o którym piszesz. Niestety, nie udało nam się to.
Aby to dokładnie sprawdzić potrzebujemy więcej danych. Czy mógłbyś do nas napisać w tej sprawie w Moim ING? Proszę, wskaż też odbiorcę, którego dotyczy ta sytuacja.
Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |