Odpowiedz

Re: Re.: Wyciąg/historia z karty kredytowej

@rom_tom Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony po zalogowaniu do swojego konta.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 11 z 15 (4 786 wyświetleń)

Re: Wyciąg/historia z karty kredytowej

Podpinam się pod pytanie kiedy będzie dostępny eksport z karty w formacie CSV.

Odpowiedz
0 Lajków
andrzejm007
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-10-2021
Wiadomość 12 z 15 (4 242 wyświetleń)

Re: Wyciąg/historia z karty kredytowej

@andrzejm007 Mamy w planach wdrożyć takie rozwiązanie, ale nie znamy jeszcze konkretnego terminu, w którym się to uda. Jeżeli coś się zmieni, to damy znać. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 13 z 15 (4 221 wyświetleń)

Re: Wyciąg/historia z karty kredytowej

Dzień dobry,
czy może znany jest termin wdrożenia funkcjonalności?
Odpowiedz
0 Lajków
Maciej4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-11-2023
Wiadomość 14 z 15 (1 244 wyświetleń)

Re: Wyciąg/historia z karty kredytowej

Nie znamy terminu wprowadzenia. Przekazaliśmy sygnał w tej sprawie ponownie do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 15 z 15 (1 196 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy