Odpowiedz

Wkurzające (nie)funkcjonalności

1. Działało dobrze, po ostatnich poprawkach działa źle:

- robię przelew, środki schodzą z konta lecz saldo wciąż pokazuje się bez zmian. Dopiero przelogowanie odświeża saldo.

- mam przelewy zaplanowane, edytuję, zmieniam datę przelewu na późniejszą bądź wykonuje do bieżącej realizacji. Po zapisaniu lista przlewów zaplanowanych się nie odświeża. Widać edytowany przelew tam gdzie był. Kiedyś znikał lub przesuwał się w dół.

2. Mam przlewy zaplanowane. Jest suma transakcji na dany miesiąc. Stosuję jakikolwiek filtr i suma transakcji już się nie pokazuje. Dlaczego nie można tego również sumować?

3. Przelewy odrzucone do ponowienia. Jest tylko informacja w wiadomościach. Przelew muszę na nowo definiować zamiast prostej funkcji "Ponów". Poprawicie to?

Odpowiedz
0 Lajków
jacek_lodz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
27-08-2018
Wiadomość 1 z 5 (6 043 wyświetleń)

Re: Wkurzające (nie)funkcjonalności

Znamy ten błąd i pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy Cię za te utrudnienia. Dziękujemy również za Twoje sugestie Emotikon: Szczęśliwy Przekazałam je do zespołu, który zajmuje się tematem. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (5 904 wyświetleń)

Re: Wkurzające (nie)funkcjonalności

Czy znana jest już data usunięcia tych błędów?

Wkurzam się za każdym razem gdy dane mi się nie odświeżają na bieżąco.

jacek_lodz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
27-08-2018
Wiadomość 3 z 5 (5 032 wyświetleń)

Re: Wkurzające (nie)funkcjonalności

Dziękuję Ci za sugestie dotyczące zaplanowanych transakcji oraz odrzuconych przelewów. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Wgraliśmy poprawkę, dzięki której dane się odświeżają. Jeśli u Ciebie mimo to, kłopot nadal występuję-zgłoś nam to. W tej sprawie możesz napisać do nas na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub wysłać w niej wiadomość. Ikonę czata znajdziesz w prawym, dolnym rogu.  

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 5 (4 515 wyświetleń)

Re: Wkurzające (nie)funkcjonalności


AgnieszkaS pisze:
109

Przepraszamy Cię za te utrudnienia. Dziękujemy również za Twoje sugestie

Odpowiedz
0 Lajków
yopifaklo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
05-12-2018
Wiadomość 5 z 5 (4 476 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Witam,

odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.

W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z log

...

04-04-2025
dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

Jeśli ktoś wydaje dyspozycję wypłaty na wypadek śmierci z konta osobistego, a ma przy okazji kredyt w ING, który spłaca z tego konta, to czy dyspozycja zostanie zrealizowana, czy bank przejmie środki

...

04-04-2025
Re.: Negatywna decyzja

Po ponad 4 latach ta sama praktyka. Brak wskazania przyczynowy odmowy udzielenia kredytu w decyzji kredytowej. Brak pouczenia Banku o możliwości złożenia wniosku o podanie przyczyny negatywnej decyzji

...

03-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy