Odpowiedz

Wkurzające (nie)funkcjonalności

1. Działało dobrze, po ostatnich poprawkach działa źle:

- robię przelew, środki schodzą z konta lecz saldo wciąż pokazuje się bez zmian. Dopiero przelogowanie odświeża saldo.

- mam przelewy zaplanowane, edytuję, zmieniam datę przelewu na późniejszą bądź wykonuje do bieżącej realizacji. Po zapisaniu lista przlewów zaplanowanych się nie odświeża. Widać edytowany przelew tam gdzie był. Kiedyś znikał lub przesuwał się w dół.

2. Mam przlewy zaplanowane. Jest suma transakcji na dany miesiąc. Stosuję jakikolwiek filtr i suma transakcji już się nie pokazuje. Dlaczego nie można tego również sumować?

3. Przelewy odrzucone do ponowienia. Jest tylko informacja w wiadomościach. Przelew muszę na nowo definiować zamiast prostej funkcji "Ponów". Poprawicie to?

Odpowiedz
0 Lajków
jacek_lodz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
27-08-2018
Wiadomość 1 z 5 (4 259 wyświetleń)

Re: Wkurzające (nie)funkcjonalności

Znamy ten błąd i pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy Cię za te utrudnienia. Dziękujemy również za Twoje sugestie Emotikon: Szczęśliwy Przekazałam je do zespołu, który zajmuje się tematem. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
356
75
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (4 120 wyświetleń)

Re: Wkurzające (nie)funkcjonalności

Czy znana jest już data usunięcia tych błędów?

Wkurzam się za każdym razem gdy dane mi się nie odświeżają na bieżąco.

jacek_lodz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
27-08-2018
Wiadomość 3 z 5 (3 248 wyświetleń)

Re: Wkurzające (nie)funkcjonalności

Dziękuję Ci za sugestie dotyczące zaplanowanych transakcji oraz odrzuconych przelewów. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Wgraliśmy poprawkę, dzięki której dane się odświeżają. Jeśli u Ciebie mimo to, kłopot nadal występuję-zgłoś nam to. W tej sprawie możesz napisać do nas na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub wysłać w niej wiadomość. Ikonę czata znajdziesz w prawym, dolnym rogu.  

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 5 (2 731 wyświetleń)

Re: Wkurzające (nie)funkcjonalności


AgnieszkaS pisze:
109

Przepraszamy Cię za te utrudnienia. Dziękujemy również za Twoje sugestie

Odpowiedz
0 Lajków
yopifaklo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
05-12-2018
Wiadomość 5 z 5 (2 692 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: 500+

Ciężko mi wyjaśnić przez Społeczność, co może być powodem, że nie udało Ci się złożyć wniosku o świadczenie 500+. 
Być może powodem jest brak aktualizacji danych. Sprawdź proszę w swojej usłudze Moje I

...

10-08-2022
Re.: Aplikacja ING na Huawei

W temacie zmieniło się tyle, że przynajmniej pracownicy banku już nie opowiadają że "sytuacja jest analizowana". Po prostu aplikacji Ing nie będzie w Appgallery. Apkę można pobrać z Aurora Store ale n...

10-08-2022
Re: Czy można nadpłacać kredyt wypłacany w transzach?

Kredyt może być nadpłacany już od pierwszego dnia uruchomienia 1 transzy, nie ma potrzeby czekać na uruchomienie całości kredytu.

 

10-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy